[MK 11] История патчей
-
- Warlock
- Сообщения: 3019
- Зарегистрирован: 06 сен 2013, 03:03
- Карточка игрока: ZorN
- Откуда: Москва
- Благодарил (а): 1563 раза
- Поблагодарили: 965 раз
- Gender:
- Контактная информация:
[MK 11] История патчей
MK 9: Quan Chi, Scarlet, Liu Kang
Ты мечтал родиться cотни лет назад,
IGAU: Zatanna, Zod Биться на турнирах в блеске черных лат.
MK X: Quan Chi, Alien Закат багровой краской твой бы красил щит
Injustice 2: Dr. Fate И враги бы знали - Ты лишен души.
MK 11: Shao Kahn, Geras, Jacqui- flasherhigh
- Новичок
- Сообщения: 148
- Зарегистрирован: 14 апр 2015, 17:20
- Откуда: Краснодар
- Благодарил (а): 6 раз
- Поблагодарили: 21 раз
- Gender:
- kindawatwat
- 너무너무너무 자꾸자꾸자꾸
- Сообщения: 291
- Зарегистрирован: 09 май 2014, 22:35
- Карточка игрока: kindawatwat
- Откуда: C-Пб
- Благодарил (а): 93 раза
- Поблагодарили: 77 раз
- Контактная информация:
- SUGATA
- Новичок
- Сообщения: 2633
- Зарегистрирован: 04 мар 2007, 12:00
- Карточка игрока: Sugata
- Откуда: Москва
- Благодарил (а): 523 раза
- Поблагодарили: 624 раза
- Gender:
- Контактная информация:
-
- Призер параолимпиады по ф
- Сообщения: 4559
- Зарегистрирован: 18 апр 2015, 12:00
- Карточка игрока: Reptiloid
- Откуда: Нибиру
- Благодарил (а): 2544 раза
- Поблагодарили: 1414 раз
- Контактная информация:
[MK 11] История патчей
- Армор на Fatal Blow теперь срабатывает с 8-го кадра (было с 5-го)
- Все Fatal Blow (Кроме Кесси Кейдж) теперь не могут ударить противника, находящегося сзади (Особенно этим славилась Фрост)
- d1, d3, d4 не кенселятся в Спешлы на Флавлесс Блоке
- j1, j2, jk нельзя кенселить в Спешлы и Нормалы при Флавлесс Блоке
- j2 на Флавлесс Блоке дает на 5 фремов блокстана меньше
- Персонажи, имеющие Krushing Blow на обоих захватах, теперь за бой могут использовать только один из них
- Все Fatal Blow (Кроме Кесси Кейдж) теперь не могут ударить противника, находящегося сзади (Особенно этим славилась Фрост)
- d1, d3, d4 не кенселятся в Спешлы на Флавлесс Блоке
- j1, j2, jk нельзя кенселить в Спешлы и Нормалы при Флавлесс Блоке
- j2 на Флавлесс Блоке дает на 5 фремов блокстана меньше
- Персонажи, имеющие Krushing Blow на обоих захватах, теперь за бой могут использовать только один из них
СЛИТЫЙ ГЕЙМПЛЕЙ СМОУКА МК11
MK11 MAIN: H S U H A O
Сетуация напоминает кидок от НРС, единственный спосаб сделать новый МК11 быстро, это использовать структуру из придыдущей игры т.е. Инжастиш2. Они просто добавили новых пирсонажей в старую игру. Это не новая игра, это старая игра, просто с новыми пирсонажами и не более того.
MK11 MAIN: H S U H A O
Сетуация напоминает кидок от НРС, единственный спосаб сделать новый МК11 быстро, это использовать структуру из придыдущей игры т.е. Инжастиш2. Они просто добавили новых пирсонажей в старую игру. Это не новая игра, это старая игра, просто с новыми пирсонажами и не более того.
- Kraa
- Новичок
- Сообщения: 217
- Зарегистрирован: 15 май 2019, 08:57
- Благодарил (а): 42 раза
- Поблагодарили: 33 раза
- Gender:
[MK 11] История патчей
Джамп кик нельзя и при обычном блоке кенселить будет.
Jump Kick attacks can no longer be cancelled into grounded special moves upon landing when blocked or Flawless Blocked
- SaMuRaY
- Новичок
- Сообщения: 110
- Зарегистрирован: 17 авг 2018, 19:42
- Карточка игрока: SaMuRaY
- Благодарил (а): 1 раз
- Поблагодарили: 15 раз
- Gender:
- Контактная информация:
- SaMuRaY
- Новичок
- Сообщения: 110
- Зарегистрирован: 17 авг 2018, 19:42
- Карточка игрока: SaMuRaY
- Благодарил (а): 1 раз
- Поблагодарили: 15 раз
- Gender:
- Контактная информация:
[MK 11] История патчей
Теперь конечно с чистым блоком будет жесть, у тошо же кунглао орбиталка через поку стартером была,им теперь все
- Barrogh
- Капитан диванных войск
- Сообщения: 8225
- Зарегистрирован: 13 июн 2013, 12:56
- Карточка игрока: Barrogh
- Откуда: Москва
- Благодарил (а): 2959 раз
- Поблагодарили: 1997 раз
- Gender:
[MK 11] История патчей
"Step, and parry, and kick, and throw your hat. And spin, and spit and lunge for the nethers. Our fighting style isn't exactly formal, but it works."
- Kraa
- Новичок
- Сообщения: 217
- Зарегистрирован: 15 май 2019, 08:57
- Благодарил (а): 42 раза
- Поблагодарили: 33 раза
- Gender:
-
- Новичок
- Сообщения: 171
- Зарегистрирован: 22 янв 2019, 10:46
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 31 раз
- Gender:
[MK 11] История патчей
Не факт.
Jump Kick attacks have slightly increased damage scaling to match Jump Punch attacks and 4 more frames of recovery when blocked
Jump Kick attacks can no longer be cancelled into air special moves when Flawless Blocked
Как я понял это касается именно наземных спешлов. Те, что можно делать в воздухе, может быть и можно. Хотя надо пробовать...
- SaMuRaY
- Новичок
- Сообщения: 110
- Зарегистрирован: 17 авг 2018, 19:42
- Карточка игрока: SaMuRaY
- Благодарил (а): 1 раз
- Поблагодарили: 15 раз
- Gender:
- Контактная информация:
-
- Новичок
- Сообщения: 171
- Зарегистрирован: 22 янв 2019, 10:46
- Благодарил (а): 27 раз
- Поблагодарили: 31 раз
- Gender:
[MK 11] История патчей
Ну так я и написал - то, что делается в воздухе - кэнселится. Телепорт скорпа можно делать в воздухе. Попробуй спир того же скорпа. Он только с земли...
-
- Призер параолимпиады по ф
- Сообщения: 4559
- Зарегистрирован: 18 апр 2015, 12:00
- Карточка игрока: Reptiloid
- Откуда: Нибиру
- Благодарил (а): 2544 раза
- Поблагодарили: 1414 раз
- Контактная информация:
[MK 11] История патчей
СЛИТЫЙ ГЕЙМПЛЕЙ СМОУКА МК11
MK11 MAIN: H S U H A O
Сетуация напоминает кидок от НРС, единственный спосаб сделать новый МК11 быстро, это использовать структуру из придыдущей игры т.е. Инжастиш2. Они просто добавили новых пирсонажей в старую игру. Это не новая игра, это старая игра, просто с новыми пирсонажами и не более того.
MK11 MAIN: H S U H A O
Сетуация напоминает кидок от НРС, единственный спосаб сделать новый МК11 быстро, это использовать структуру из придыдущей игры т.е. Инжастиш2. Они просто добавили новых пирсонажей в старую игру. Это не новая игра, это старая игра, просто с новыми пирсонажами и не более того.
- Thassarian
- Show Me What You Can Do
- Сообщения: 460
- Зарегистрирован: 22 янв 2019, 14:38
- Карточка игрока: Thassarian
- Откуда: Дубна
- Благодарил (а): 77 раз
- Поблагодарили: 130 раз
- Gender:
- Контактная информация:
[MK 11] История патчей
Посмотрите на свои руки. Задумайтесь над нелепостью их строения. Кожа, мускулы, кровь что пульсирует в жилах, все это говорит о вашем несовершенстве, вашей слабости. Создатели жестоко пошутили над вами. Чем раньше вы осознаете собственную ущербность, тем скорее выберите иной путь.
Mortal Kombat: Liu Kang, Reptile
Street Fighter: Ryu, Fei Long
Tekken: Jin Kazama, Marshall Law
Soul Calibur: Natsu
Mortal Kombat: Liu Kang, Reptile
Street Fighter: Ryu, Fei Long
Tekken: Jin Kazama, Marshall Law
Soul Calibur: Natsu
- Bacchus
- Новичок
- Сообщения: 152
- Зарегистрирован: 14 дек 2018, 12:46
- Карточка игрока: Bacchus
- Благодарил (а): 26 раз
- Поблагодарили: 58 раз
- Gender:
- Контактная информация:
[MK 11] История патчей
Новый патч подогнали https://mortalkombatgamessupport.wbgame ... s-03-10-20
Below are the patch notes for the 03/10 Mortal Kombat 11 PS4 & XB1 patches:
General Gameplay Adjustments
Move list corrections
Improvements to AI logic
Fixed issues with some augments not granting correct bonuses
Increased the button input buffer when exiting a block hit reaction from 2 to 5 frames
Practice Mode > AI Options > Kustom > Block Attack options now have more defined options Fast, Delay, Late which will perform the Block Attack on the first frame, randomly delayed or on the last frame
Practice Mode > AI Options > Record now has a new Recording Slot to be used for Kustom Getup / Reversal
Practice Mode > AI Options > Kustom > Reversal Attack now has an option for Kustom Reversal & Kustom Reversal with Navigation which uses the Recording Slot Kustom Getup / Reversal starting with the button press or the directional input when with Navigation
Practice Mode > AI Options > Kustom > Getup Attack now has an option for Kustom Reversal & Kustom Reversal with Navigation which uses the Recording Slot Kustom Getup / Reversal starting with the button press or the directional input when with Navigation
Added several new Brutalities for players to discover
All Getup/Flawless Block Up+Front Kick attacks will no longer hit opponents from behind except for Kung Lao, Sonya, and Geras
Fixed an issue with several Krushing Blow Requirements sometimes not working correctly while the opponent is still in a hit reaction animation
Added new Nether Forge Recipes for players to discover
Character Specific Adjustments
Cassie - Fixed a visual issue with holsters that could sometimes occur when performing Dual Wielding Amplified
Geras - Reduced the travel distance of Dash Forward and Dash Backward
Geras - Increased the recovery on miss of Sand Trap and Quick Sand by 4 frames
Jacqui Briggs - Directing Bionic Bounce Towards or Away costs one bar of defensive meter
Jacqui Briggs - The landing recovery frames of (Air) Shrapnel Blast, (Air) Grenade Launcher, and (Air) Prototype Rocket can no longer be circumvented when being 2in1 cancelled from a Jump Attack with specific timing
Jade - Wiggle Stick (Away + Back Punch) can now still be 2in1 cancelled if the first or second attack hits the opponent but the last attack misses
Jade - Blazing Nitro Kick Krushing Blow requirement no longer resets when it is missed
Jax - Gur-Knee (Towards+Back Kick) no longer has different hit advantage when hitting standing and ducking opponents
Jax - Ripped Amplified now recovers 4 frames faster on hit & 6 frames faster on miss and is now -8 on block (down from -4)
Johnny Cage - Rising Star can no longer be Amplified when it is Flawless Blocked
Johnny Cage - Rising Star Amplified now costs one bar of both offensive and defensive meter when Rising Star is blocked or misses
Kotal Kahn - Heavy Blade (Back Kick) now starts up 1 frame faster, can now be 2in1 cancelled, and has a different hit reaction
Kotal Kahn - Yeyecame Disk now causes 5 more frames of blockstun and has more pushback when normal blocked
Kotal Kahn - Fixed a visual issue with Totem visual effects persisting during some fatalities
Kitana - Fixed an issue with Dark Deception (Away + Front Punch, Back Kick, Back Punch) Krushing Blow not triggering if the third attack is a Kounter
Kitana - Edenian Strike now has 1 more frame of hitpause
Kitana - Fan Toss Amplify can now be delayed by up to 7 more frames
Kitana - Reduced the combo damage scaling of Fan Lift & Fan-Nado and its reaction no longer allows the opponent to Breakaway
Kitana - Royal Protection buff no longer gets removed after using certain attacks
Kitana - Royal Protection buff now grants a stacking damage buff (up to 50%) for each successful projectile parry that lasts 10 seconds and the timer is reset with each successful parry
Kitana - Edenian Twist Krushing Blow requirement "Triggers if FATAL BLOW is on cooldown" no longer will be possible after DEADLY GAME (Fatal Blow) has successfully hit
Kitana - Edenian Twist Krushing Blow now has an alternate requirement of “Triggers if it KOUNTERS or PUNISHES a LOW or DUCKING attack”
Kung Lao - The reaction to Vortex no longer allows the opponent to Breakaway
Kung Lao - Fixed a rare issue with Omega Hat not working correctly if side switch occurs after performing Orbiting Hat
Noob - Shadow Slide Amplified has a slightly increased hit region when opponent is in a combo
Noob - Fixed issue with camera when (Air) Tele-Slam hits a cornered opponent
Shao Kahn - Wrath Hammer has replaced Reverse Wrath Hammer when Shao Kahn is summoned with the Helm of Kahn Konsumable
Shao Kahn - Wrath Hammer Krushing Blow requirement is now "Triggers if Hammer Throw hits TWICE in a row"
Skarlet - Scythe Slam (Away+Back Punch) deals 20 more damage
Sonya - Energy Discharge (Up+Front Kick) Getup/Flawless Block now starts up in 11 frames (was 13) and no longer has 2 frames of vulnerability before its active frames
Sub-Zero – Correct audio now plays during Intros when using the Dimitri Vegas Skins against an opponent using Joker
Shang Tsung - Fixed a rare issue that could cause Lift Amplified to miss the opponent while in the Lift hit reaction
Terminator - Fixed an issue preventing several lines of in-game dialogue from being used when playing as Terminator
Sindel - Come Forward (Front Punch, Front Punch, Back Punch) no longer hits opponents from behind outside of combos
Joker - KAPOW Krushing Blow is now +5 on hit (up from -25)
Joker - Toward Throw Krushing Blow requirement "Triggers if FATAL BLOW is on cooldown" will no longer occur after SMILE (Fatal Blow) has successfully hit
Below are the patch notes for the 03/10 Mortal Kombat 11 PS4 & XB1 patches:
General Gameplay Adjustments
Move list corrections
Improvements to AI logic
Fixed issues with some augments not granting correct bonuses
Increased the button input buffer when exiting a block hit reaction from 2 to 5 frames
Practice Mode > AI Options > Kustom > Block Attack options now have more defined options Fast, Delay, Late which will perform the Block Attack on the first frame, randomly delayed or on the last frame
Practice Mode > AI Options > Record now has a new Recording Slot to be used for Kustom Getup / Reversal
Practice Mode > AI Options > Kustom > Reversal Attack now has an option for Kustom Reversal & Kustom Reversal with Navigation which uses the Recording Slot Kustom Getup / Reversal starting with the button press or the directional input when with Navigation
Practice Mode > AI Options > Kustom > Getup Attack now has an option for Kustom Reversal & Kustom Reversal with Navigation which uses the Recording Slot Kustom Getup / Reversal starting with the button press or the directional input when with Navigation
Added several new Brutalities for players to discover
All Getup/Flawless Block Up+Front Kick attacks will no longer hit opponents from behind except for Kung Lao, Sonya, and Geras
Fixed an issue with several Krushing Blow Requirements sometimes not working correctly while the opponent is still in a hit reaction animation
Added new Nether Forge Recipes for players to discover
Character Specific Adjustments
Cassie - Fixed a visual issue with holsters that could sometimes occur when performing Dual Wielding Amplified
Geras - Reduced the travel distance of Dash Forward and Dash Backward
Geras - Increased the recovery on miss of Sand Trap and Quick Sand by 4 frames
Jacqui Briggs - Directing Bionic Bounce Towards or Away costs one bar of defensive meter
Jacqui Briggs - The landing recovery frames of (Air) Shrapnel Blast, (Air) Grenade Launcher, and (Air) Prototype Rocket can no longer be circumvented when being 2in1 cancelled from a Jump Attack with specific timing
Jade - Wiggle Stick (Away + Back Punch) can now still be 2in1 cancelled if the first or second attack hits the opponent but the last attack misses
Jade - Blazing Nitro Kick Krushing Blow requirement no longer resets when it is missed
Jax - Gur-Knee (Towards+Back Kick) no longer has different hit advantage when hitting standing and ducking opponents
Jax - Ripped Amplified now recovers 4 frames faster on hit & 6 frames faster on miss and is now -8 on block (down from -4)
Johnny Cage - Rising Star can no longer be Amplified when it is Flawless Blocked
Johnny Cage - Rising Star Amplified now costs one bar of both offensive and defensive meter when Rising Star is blocked or misses
Kotal Kahn - Heavy Blade (Back Kick) now starts up 1 frame faster, can now be 2in1 cancelled, and has a different hit reaction
Kotal Kahn - Yeyecame Disk now causes 5 more frames of blockstun and has more pushback when normal blocked
Kotal Kahn - Fixed a visual issue with Totem visual effects persisting during some fatalities
Kitana - Fixed an issue with Dark Deception (Away + Front Punch, Back Kick, Back Punch) Krushing Blow not triggering if the third attack is a Kounter
Kitana - Edenian Strike now has 1 more frame of hitpause
Kitana - Fan Toss Amplify can now be delayed by up to 7 more frames
Kitana - Reduced the combo damage scaling of Fan Lift & Fan-Nado and its reaction no longer allows the opponent to Breakaway
Kitana - Royal Protection buff no longer gets removed after using certain attacks
Kitana - Royal Protection buff now grants a stacking damage buff (up to 50%) for each successful projectile parry that lasts 10 seconds and the timer is reset with each successful parry
Kitana - Edenian Twist Krushing Blow requirement "Triggers if FATAL BLOW is on cooldown" no longer will be possible after DEADLY GAME (Fatal Blow) has successfully hit
Kitana - Edenian Twist Krushing Blow now has an alternate requirement of “Triggers if it KOUNTERS or PUNISHES a LOW or DUCKING attack”
Kung Lao - The reaction to Vortex no longer allows the opponent to Breakaway
Kung Lao - Fixed a rare issue with Omega Hat not working correctly if side switch occurs after performing Orbiting Hat
Noob - Shadow Slide Amplified has a slightly increased hit region when opponent is in a combo
Noob - Fixed issue with camera when (Air) Tele-Slam hits a cornered opponent
Shao Kahn - Wrath Hammer has replaced Reverse Wrath Hammer when Shao Kahn is summoned with the Helm of Kahn Konsumable
Shao Kahn - Wrath Hammer Krushing Blow requirement is now "Triggers if Hammer Throw hits TWICE in a row"
Skarlet - Scythe Slam (Away+Back Punch) deals 20 more damage
Sonya - Energy Discharge (Up+Front Kick) Getup/Flawless Block now starts up in 11 frames (was 13) and no longer has 2 frames of vulnerability before its active frames
Sub-Zero – Correct audio now plays during Intros when using the Dimitri Vegas Skins against an opponent using Joker
Shang Tsung - Fixed a rare issue that could cause Lift Amplified to miss the opponent while in the Lift hit reaction
Terminator - Fixed an issue preventing several lines of in-game dialogue from being used when playing as Terminator
Sindel - Come Forward (Front Punch, Front Punch, Back Punch) no longer hits opponents from behind outside of combos
Joker - KAPOW Krushing Blow is now +5 on hit (up from -25)
Joker - Toward Throw Krushing Blow requirement "Triggers if FATAL BLOW is on cooldown" will no longer occur after SMILE (Fatal Blow) has successfully hit
- Thassarian
- Show Me What You Can Do
- Сообщения: 460
- Зарегистрирован: 22 янв 2019, 14:38
- Карточка игрока: Thassarian
- Откуда: Дубна
- Благодарил (а): 77 раз
- Поблагодарили: 130 раз
- Gender:
- Контактная информация:
[MK 11] История патчей
НРС молодцы, сразу после того как у меня установился патч 1.16 на 7 с лишних гигов, пошел новый патч качаться 1.17 на 200 мегабайт.
Посмотрите на свои руки. Задумайтесь над нелепостью их строения. Кожа, мускулы, кровь что пульсирует в жилах, все это говорит о вашем несовершенстве, вашей слабости. Создатели жестоко пошутили над вами. Чем раньше вы осознаете собственную ущербность, тем скорее выберите иной путь.
Mortal Kombat: Liu Kang, Reptile
Street Fighter: Ryu, Fei Long
Tekken: Jin Kazama, Marshall Law
Soul Calibur: Natsu
Mortal Kombat: Liu Kang, Reptile
Street Fighter: Ryu, Fei Long
Tekken: Jin Kazama, Marshall Law
Soul Calibur: Natsu
- Bacchus
- Новичок
- Сообщения: 152
- Зарегистрирован: 14 дек 2018, 12:46
- Карточка игрока: Bacchus
- Благодарил (а): 26 раз
- Поблагодарили: 58 раз
- Gender:
- Контактная информация:
[MK 11] История патчей
Причем этот довесок как-то тяжело устанавливается, завис на 1 секунде и не идет дальше
- ElectricHat
- Японский городовой
- Сообщения: 605
- Зарегистрирован: 09 июл 2015, 21:41
- Карточка игрока: TheMisterCage
- Благодарил (а): 143 раза
- Поблагодарили: 154 раза
- Gender:
- Контактная информация: