
Дата выхода: 23 апреля 2019
ПЕКА-ПРОБЛЕМЫ ОБСУЖДАЮТСЯ ЗДЕСЬ
Темы без хозяев:
Барака
Дивора
Джеки
Дыры в стрингах
Таблица со всеми бруталками, интро, скинами и тд
Reptiloid писал(а): ↑23 янв 2019, 11:12
https://www.change.org/p/netherrealm-st ... tton-input
Всем ненавистникам амплифая и его инпутов на подпись
Was looking at the frame data from MK11 and it seems NRS has shifted the way they handle some things, every attack in the game at least for the normals are all 2 to 4 active frames at best, with jump kick being made with either button but same out come they have 7 active frames.
Not only jump attacks where heavily toned down, like none of those jump attacks are actually plus if blocked, in fact they are all negative on block and none of them are overheads on the way down.
So all those MKX Jump attacks with 10 to 15 active frames overheads and still plus on block are officially gone, the best you get its a jump kick with 7 active frames (much less than many fighting games today) and its negative enough to give your turn.
Три столпа:
1) "Если оппонент жрет, то это рандомный спам-зонинг; если не жрет, то это спам-зонинг, а если зонит он, то это тру зонинг."
2) "Все персонажи делятся на ссанину, топов и поломов. Топ это персонаж оппонента, которого ты побеждаешь, полом — персонаж оппонента, которого ты не побеждаешь. Ссанина — твой персонаж."
3) "Онлайн - это то самое место, где не жмут после +1, потому что мало, но жмут после -6, потому что пофиг."