http://www.eventhubs.com/news/2011/nov/ ... tch-notes/
• Applying Oil - Made it possible to get oiled from start of round. Effect lasts approximately 10 seconds.
Хакан намаслен в начале раунда. Эффект длится 10 секунд.
• Vertical Jumping Light Punch - Changed hitbox active period from 3F to 8F.
Н дж LP - увеличено количество активных кадров с 3фр до 8фр.
• Vertical Jumping Medium Punch - Changed hitbox active period from 2F to 4F.
Н дж МП - количество активов увеличено с 2фр до 4фр.
• Vertical Jumping Light Kick - Changed hitbox active period from 7F to 11F. Expanded hitbox and moved it upward.
Н дж ЛК - количество активов увеличено с 7фр до 11фр. Хитбокс увеличен и перемещен выше.
• Angled Jumping Light Punch - Changed hitbox active period from 6F to 8F.
джамп ЛП - количество активов увеличено с 6фр до 8фр.
• Guard Position - Made move slide when executed from a dash or backstep while oiled.
Guard Position(d PPP или как там?

) - Хакан скользит когда в GP кенселится деш или ходьба назад. Работает только в масле.
• Oil Dive - Adjusted trajectory and reach of hitbox to bolster hard and EX versions. Changed to fly over crouching opponents (not all characters) when the medium or hard version is executed at close range. Changed light version's startup from 14F to 9F, EX version's startup from 22F to 19F, and reduced max. power stun. Expanded hitbox downward for all versions.
360К - изменена траектория и размер "хватающего" хитбокса для ХК и ЭКС версий. Теперь Хакан перелетает над сидячими оппонентами(однако не над всеми чарами), когда МК или ХК версия сделана достаточно близко. Стартап ЛК версии изменен с 14фр до 9фр. Стартап ЭКС версии с 22фр до 19фр, уменьшен стан(?)(не понял этот момент). Расширен нижний хитбокс для всех версий.
• Crouching hard Punch - Changed to a 2-hit attack. Also altered the total frame count, leaving the attacker with a -3F (dis)advantage on a hit, and a -6F (dis)advantage when blocked.
кр ХП - теперь двух-хитовый нормал. Также изменено общее количество фреймов нормала, что приводит к тому, что адвантаж -3 на хите и -6 на блоке.
• Standing Light Punch - Changed to a +4F advantage when blocked.
ст ЛП - теперь +4 на блоке.
• Flying Oil Spin - Adjusted light version's startup from 18F to 9F, and medium version's startup from 18F to 12F. Changed to fly over crouching opponents (not all characters) when the medium or hard version is executed at close range. Removed hurtbox around arm at startup.
Изменен стартап ЛК Супера с 18фр до 9фр, МК Супера с 18фр до 12фр. Хакан теперь перелетает над сидячими оппонентами(но не над всеми чарами), когда МК или ХК версия сделана близко. Убран хертбокс рядом с рукой на стартапе.
• Hakan Tackle - Contracted upper hurtbox downward at start of hit detection to match the rest of the active period.Contracted active period front hurtbox backward to match the situation immediately after detection starts.
f-MP - сокращен хертбокс(а вот где я не очень понял=))на активных кадрах.
• Oil Slide - Changed to do 100 points of stun when the slide originates from an Oil Shower move. Made Super Meter bonus 30 when the slide originates from an Oil Shower move. Made effect of oil when the slide originates from an Oil Shower move last for 450F (approx. 7.5 seconds).
Ничего не понял%D