BlazBlue Continuum Shift

Обсуждение релизов. Даты выхода. Технические вопросы. Сюжет. Иллюстрации. Фильмы, книги, музыка. Косплей.
Ответить
Аватара пользователя
Fate
私は総てを愛している
Сообщения: 3551
Зарегистрирован: 04 апр 2007, 19:43
Карточка игрока: Fate
Откуда: Москау
Благодарил (а): 441 раз
Поблагодарили: 679 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Fate » 27 ноя 2009, 20:16

Собственно, полный треклист "типа оста CS", выходящего 23 декабря:

01. Continuum Shift - CONTINUUM SHIFT Opening Theme
02. "Gale" (Tsuyoshi Koyama) - Bang Shishigami Character Song
03. "Condemnation Wings ~Cry Camellia...~" (Asami Imai) - Tsubaki Yayoi Character Song
04. "Oriental Flower ~Flower Blosoms~" (Chiaki Takahashi) - Litchi Faye-Ling Character Song
05. "Queen of Rose ~Scarlet Onlooker~" (Kana Ueda) - Rachel Alucard Character Song
06. Gluttony Fang - Hazama Theme
07. Condemnation Wings - Tsubaki Yayoi Theme
08. Nightmare Fiction - Ragna VS Hazama Theme
09. Memory of Tears - Noel VS Tsubaki Theme
10. Endless Despair - Boss Fight Theme
11. Rubble Song - CONTINUUM SHIFT Ending Theme
12. "Stardust Memory ~Place of Promise~" (Kanako Kondou) - Music Box Melody Image Song
Vorüber! Ach, vorüber! Geh, wilder Knochenmann!
Ich bin noch jung! Geh, lieber, und rühre mich nicht an.
Gib deine Hand, du schön und zart Gebild!
Bin Freund, und komme nicht, zu strafen.
Sei gutes Muts! ich bin nicht wild,
Sollst sanft in meinen Armen schlafen!


Изображение

Случайностей нет. Есть только Судьба.

Аватара пользователя
yup yup
ПОЖАР!!! ВОДЫ!!!
Сообщения: 878
Зарегистрирован: 17 окт 2008, 00:41
Карточка игрока: yup yup
Откуда: Рига

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение yup yup » 01 дек 2009, 10:16

Последняя аркадия:
1. Tekken 6: Bloodline Rebellion
2. Mobile Suit Gundam: Gundam VS Gundam NEXT
3. Melty Blood: Actress Again
4. Guilty Gear XX Accent Core (+1)
5. Blazblue (-1)
6. Street Fighter 4 (+1)
7. Virtua Fighter 5R (-1)
8. Street Fighter 3: 3rd Strike (NEW)
9. Senko no Ronde DUO (-1)
10. King of Fighters 2002 Unlimited Match

Кто-нить объяснит почему ГГ > ББ?
Изображение
call someone a bitch, call me a bitch

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Broken » 01 дек 2009, 10:22

я думаю ты сам ответил на свой вопрос ГГ>ББ
арки щас выпустят 10 доплнений чтобы игра до уровня гг поднялась и поулчат ещё один акор по геймплею)

а да очень рад за коф, они к турниру что ил какому то готовятся или реально популярна?
Изображение

Fidoskin
https://discord.gg/Rcurbr
Сообщения: 4318
Зарегистрирован: 17 фев 2007, 04:04
Карточка игрока: Fidoskin
Канал пользователя: Huitzil
Откуда: Москва
Благодарил (а): 127 раз
Поблагодарили: 613 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Fidoskin » 01 дек 2009, 17:32

Тем не менее обычно ББ на одну позицию вверх)
Но может перед аддоном решили подзабить ребята? Кто его знает.
Broken_Angel
Offtop
Т.е. ББ>Коф ? Он же выше в рейтинге аркадии :)

Аватара пользователя
A.T
Need MOAAAR!
Сообщения: 2698
Зарегистрирован: 09 дек 2005, 12:00
Карточка игрока: A.T
Благодарил (а): 39 раз
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение A.T » 01 дек 2009, 17:41

Offtop
И Мелти Блад >> BB и СФ и КоФ и ГГ. Вот она - сила додзин игр! xDDD

Аватара пользователя
Razya
When's Testament
Сообщения: 1264
Зарегистрирован: 27 фев 2008, 06:49
Карточка игрока: Razya
Канал пользователя: Rasiel
Откуда: Санкт-Петербург
Благодарил (а): 15 раз
Поблагодарили: 66 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Razya » 01 дек 2009, 18:26

Offtop
Я сейчас скажу страшное слово на Т, которое по идее стоит выше всех додзи-игр вместе взятых. Ну вы поняли.

Аватара пользователя
Fate
私は総てを愛している
Сообщения: 3551
Зарегистрирован: 04 апр 2007, 19:43
Карточка игрока: Fate
Откуда: Москау
Благодарил (а): 441 раз
Поблагодарили: 679 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Fate » 03 дек 2009, 18:17

Offtop
Так Мелти же немного коммерческий проект. Какие додзи?


Сюда вроде ещё не кидали. Astral Finish-и новичков:


Единственный изменённый финиш из старого каста:


EDIT: А на тюбике уже можно отыскать несколько новых треков из оста. Hazama's theme is sex in music form. (с)
Vorüber! Ach, vorüber! Geh, wilder Knochenmann!
Ich bin noch jung! Geh, lieber, und rühre mich nicht an.
Gib deine Hand, du schön und zart Gebild!
Bin Freund, und komme nicht, zu strafen.
Sei gutes Muts! ich bin nicht wild,
Sollst sanft in meinen Armen schlafen!


Изображение

Случайностей нет. Есть только Судьба.

Аватара пользователя
Horo
AXL☆BEAM
Сообщения: 1210
Зарегистрирован: 21 май 2007, 19:48
Карточка игрока: Horokei
Канал пользователя: Horokei
Откуда: Сахалин
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 678 раз

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Horo » 04 дек 2009, 03:58

( первые японские тирлисты )
Первый японский тир лист от 25 ноября. Т.к ранний - особой цены не представляет.

A- Bang Litchi
B- Taokaka Hakumen Carl Arakune Ragna
C- Jin Nu Noel Hazama Tager
D- Rachel Tsubaki

Edit: and another one (Disclaimer: there are actually quite a few of them, but I picked out ones that got the most positive responses)

S Bang
S- Litchi, Ragna
A Carl, Arakune, Taokaka
A- Hakumen, Jin, Hazama
B Tager, Nu
B- Noel
C Tsubaki
D Rachel (RIP)


Something else used for relative comparison. It doesn't cover many points, but still kind of interesting

Wake-up (character is applying pressure):Firepower:HP
Bang- A+:B:A
Litchi- S:B:B
Ragna- A:A:D
Hakumen- C:S+:A+
Carl- A:S:E
Arakune- B:A:C
Jin- B:B:B
Taokaka- B:A:C
Noel- B:B:C
Nu- B+:B:D
Tager- D:B+:S
Hazama- B:C:B
Tsubaki- C:B:C
Rachel- C:C:C


Первые матчапы:

( Arakune )

Код: Выделить всё

\ | Ragna|| Jin ||  Noel  || Tager ||  Taokaka  || Rachel || Litchi || Carl  || Bang  || Hakumen || Lamda || Tsubaki || Hazama|
蟲 | 5.5  || 5.0 ||  5.5   ||  5.5  ||    5.0    ||   6.0  ||  3.0   ||  4.0  ||  4.0  ||  5.0    ||  3.5  ||   6.0   ||  5.5  |

( Hakumen Vi Britania )

Код: Выделить всё

\ | Ragna|| Jin ||  Noel  || Tager ||  Taokaka  || Rachel || Arakune || Litchi || Carl  || Bang  || Lamda || Tsubaki || Hazama|
面 | 5.0  || 5.5 ||  5.5   ||  5.5  ||    5.5    ||   6.5  ||   ?.?   ||  4.5   ||  5.0  ||  4.0  ||  5.5  ||   6.0   ||  5.5  |
Ragna- Зонинг как обычно, средний рагновский дамаг немного выше, но у Хакумена больше хп. риск/ревард с дп вариативный. матчап равный. (отпокиваем 4C, jC, и труднее наказуемым C)
Jin- Can apply full pressure on correct reads, but likewise can be pressed hard on wrong reads. Currently advantage is in firepower. Slight advantage.
Noel- Generally less options and high firepower combos that were easy on hakumen are gone. Also pressure strings weakened. (Lost some frame traps hurts, so makes sense)
Tager- jC via reacting to opponent movement is strong, likewise for 4C(and occasional 6C) spamamge, but if magnetized zoning game becomes even. If caught into wakeup game can die in one go. Hotaru makes things slightly difficult for tager though. Slight advantage
Taokaka- Ability to fight tao in the air much better (can counter more specific things tao do in the air). 6A nerf is annoying but does not hurt very much. Other AA options are sufficient. Slight Advantage.
Rachel- Long range zoning is the same as last game, but once hakumen gets into mid range the match becomes nearly impossible. Firepower difference too severe. Big advantage.
Arakune- мало данных. jC may provide slight advantage.
Litchi- Probably has avg dmg advantage. Risk/return also in Litchi's favor. 6A nerf hurts because it would have crushed jB. jC makes things not too bad at mid range. Getting use to the lack of 6A will probably make this matchup not too bad. Slight disadvantage.
Carl-2D/6D active frame decrease, but 6A nerf hurts some. Rest of the matchup is about the same (sandwich sucks). However raw dmg and HP difference makes this matchup even.
Bang- Good mobility, good avg dmg, good pressure, and fear of furinkazan. jC makes things a bit interesting, but not much else hakumen can do safely. Disadvantage (6A nerf probably hurts a lot here, but I think it will be 4.5-5-5 in bang's favor eventually)
Nu- Gaining a lead in HP is much more probable, and hakumen can now use it as leverage. nerf to nu's swords, C moves and hakumen's jC/4C makes things interesting. Slight advantage. (I think this will be even, unless they think the firepower difference will keep it at slight advantage)
Tsubaki- Outranged and unable to sustain pressure. Cannot matchup in firepower. Currently advantage
Hazama- dp is strong. Currently zoning isn't difficult because it's still easy to read hazama players for now, but that may change in the future. Firepower difference, able to cut chains makes this currently slight advantage. (This will probably be even. Hakumen won't be able zone safely once hazama players get good at punish with mizuchi)

( Litchi-no-bad-match-up-Ling )

Код: Выделить всё

\ | Ragna|| Jin ||  Noel  || Tager ||  Taokaka  || Rachel || Arakune || Carl  || Bang  || Hakumen || Lamda || Tsubaki || Hazama|
棒 | 5.0  || 5.5 ||  6.0   ||  7.0  ||    5.5    ||   7.0  ||   7.0   ||  ?.?  ||  5.0  ||  5.5    ||  5.5  ||   6.0   ||  5.5  |
Because there isn't enough data against high class Carl, it will temporarily be omitted. Will probably be even.

Against tager, play a safe zoning game and don't take chances then tager can't do anything

Against Arakune, significant zoning game advantage pre-curse will determine the outcome.

Also, Litchi's good hitbox on her moves and fairly air-tight block strings applies a fair amount of pressure as the above 3 (tager, arakune, Rachel) can't do much about it.

Bang and Litchi can get about the same amount of damage through various pokes in their arsenal. Their zoning tools cancel fairly well. Litchi with wake-up advantage, but Bang's new super makes it less of a problem. Bang's 5A beats Litchi's improved close game. Consensus is even, and player skill difference will show clearly in this match-up.

Against Hakumen the good hitbox of Litchi's moves help a lot. Great block strings matter less here, but Litchi still has enough frame traps to work with, along with a good number of lows of different speed to choose from. While air to ground is easier now without the fear of 6A, air to air is pretty even. Something about tsubame that I can't make out.

Against Hazama patience is necessary. While Litchi has the advantage in damage return, over-aggressiveness wil lead to Hazama getting easy reversals in. Currently slight advantage but as Hazama develops it will most likely change.

Ragna is stated as even, but many opinions state it should be 4.5 in Ragna's favor. Overall match-up remains the same, so the reason is Litchi's buffs will likely fill in the problems she previous had with Ragna. Also, when in doubt, place match-up at even.

( Noel-Vamirio )

Код: Выделить всё

\ | Ragna|| Jin || Tager ||  Taokaka  || Rachel || Arakune || Litchi || Carl  || Bang  || Hakumen || Lamda || Tsubaki || Hazama|
銃 | 4.0  || 4.5 ||  4.5  ||    4.0    ||   5.5  ||   4.5   ||  4.5   ||  4.5  ||  4.5  ||  4.0    ||  5.0  ||   4.5   ||  4.5  |
Ragna- avg firepower and range difference, along with removal of recovery frame on ragna's C moves. Disadvantage.
Jin- Lose at zoning game and range. Midrange lockdown hard to deal with. (sounds same as before)
Tager- lose in priority and range.
Taokaka- 6C slower startup and 6A's smaller hitbox affected this match-up a lot.
Rachel- You know the story
Arakune- jB is weaker but still can't do much about it. Air vs Air dmg got nerfed which is very troublesome in this match-up.
Litchi- not much change from CT. Litchi's new moves and firepower gives her slight advantage.
Carl- Same as CT
Bang- out prioritized, lose in range, most combos off safe moves don't hurt. Guess Bang's D moves correctly to break 4k.
Hakumen- IAD gets beat by 4C, mid AD gets beat by 5A (really?). can't get in safely.
Nu- Very open, even match-up. Can get good matches.
Tsubaki- Out prioritized, lose in firepower if trading basic combos. was said to be even but that's a lie.
Hazama- Out prioritized.

( Aka Oni )

Код: Выделить всё

\ | Ragna|| Jin ||  Noel  || Taokaka || Rachel || Arakune || Litchi || Carl  || Bang  || Hakumen || Lamda || Tsubaki || Hazama|
磁 | 4.0  || 4.5 ||  5.5   ||   4.0   ||   6.5  ||   5.0   ||  4.0   ||  3.5  ||  3.5  ||  4.5    ||  6.0  ||   6.0   ||  4.5  |
vs ragna- Nerf on backstep, Ragna's staying firepower and same defensive problems. Disadvantage
vs jin- Problems remain from CT. Damage reduction turns this into slight disadvantage.
vs noel- Noel's good moves got nerfed, but still has trouble facing off against Noel's air moves. But better AA and D moves along with sledge makes this slight advantage.
vs Taokaka- If you can catch tao, there is no problem, big if. Disadvantage.
Rachel- nerfed to hell. Can reversal on reaction to many of rachel's zone moves. Big advantage.
Arakune- Depends on who gets magnetism/curse out. Arakune has firepower advantage, but magnetism limits arakune's already limited movement options. Even
Litchi- still hard match-up, Litchi also got better at close combat. Disadvantage.
Carl- Stuck inbetween carl and nirvana still suck ass, so no major change here. Big disadvantage.
Bang- better pressure off neutral, new super, furinkazan, nail pressure. Probably worst match-up thus far. Big disadvantage/
Hakumen- Hard to get in range, but spark's faster charge helps greatly. AA got better too. Slight disadvantage.
Nu- If tager gets in he can win in one go. Nu's firepwoer decrease also helps. Advantage.
Tsubaki- easy to lock down, reversal is projectile property, low firepower, low reach. currently advantage
Hazama- can't keep up in zoning game, hard to track down. But low firewpower. Currently slight disadvantage.

( Kamelia )

Код: Выделить всё

\ | Ragna|| Jin ||  Noel  || Tager ||  Taokaka  || Rachel || Arakune || Litchi || Carl  || Bang  || Hakumen || Lamda || Hazama|
椿 | 3.0  || 5.0 ||  5.0   ||  5.0  ||    4.5    ||   6.0  ||   4.5   ||  3.0   ||  4.0  ||  4.0  ||  4.0    ||  4.5  ||  4.5  |
Ragna, Litchi- Lose in range and firepower. Have no way to effectively play trade. Ragna outzone just by being ran at, Litchi outzone by pure range. Ragna is just better at what Tsubaki does in all fields.
Bang- Easier compare to the above 2, but character spec difference is still large.
Carl- Hard to get to Carl with nirvana in the way. However it's surprisingly easy to get charges.
Hakumen- Easy to get charges. Overwhelming firepower advantage is too much to overcome. Being a rushdown character doesn't help either.
Taokaka, Arakune, Nu, Hazama- Somewhat hard to gain charge, also lose in firepower in various magnitude, but not severely outzoned so still manageable.
Jin, Noel- pick correct places to gain sufficient charge will make this fairly even.
Tager- Close range is too dangerous, but able to freely charge means Tsubaki can play an advantageous trade-off game.
Rachel- Not too hard to find places to charge, and easy to get within melee range with charging attack. Firepower also fairly even.
Последний раз редактировалось Horo 05 дек 2009, 15:05, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Broken » 04 дек 2009, 06:51

логично вроде всё,
надеюсь правда с тсбубакой подвижки будут.
Вопщем матчапы не так силньо скачат, но как таковой баланс похоже лучше не стал
Изображение

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Broken » 04 дек 2009, 06:55

логично вроде всё,
надеюсь правда с тсбубакой подвижки будут.
Вопщем матчапы не так силньо скачат, но как таковой баланс похоже лучше не стал
Изображение

Аватара пользователя
Plaha
Человек Номоса.
Сообщения: 1227
Зарегистрирован: 12 фев 2007, 13:09
Карточка игрока: Plaha
Откуда: меня выкинул гигантский Faust?
Благодарил (а): 298 раз
Поблагодарили: 146 раз
Gender:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Plaha » 04 дек 2009, 14:28

Непонятно что Тао делает выше Тагера и Хакумена если честно. Потенциал? Личи в топах Т___Т Как-то сразу расхотелось в CS ее мейнить >_<
Время есть. А вот для файтингов его пока нет.
Faust M.D.
Изображение
Offtop
And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How everything still turns to gold.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last.
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll.

And she's buying a stairway to heaven.

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Broken » 04 дек 2009, 15:38

Plaha
Личи в топах Т___Т Как-то сразу расхотелось в CS ее мейнить >_<
лол болезнь щит таера?

ваще забавно в топе те чары котоырх почти не поменяли.
при этмо сильно усиленые хакумен и тайга совсем не топ)

зис ис тайм фор Гога)
Изображение

Аватара пользователя
Plaha
Человек Номоса.
Сообщения: 1227
Зарегистрирован: 12 фев 2007, 13:09
Карточка игрока: Plaha
Откуда: меня выкинул гигантский Faust?
Благодарил (а): 298 раз
Поблагодарили: 146 раз
Gender:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Plaha » 04 дек 2009, 17:08

Да не - мне нравилась динамика игры за Личи, то как ей приходилось вертеться чтобы выбить дамаг, ее миксапы и зонинг. А теперь по видео пока играют грубо говоря на одну опцию( Посмотрим чуть позднее, когда этой опции станет мало для выйгрыша. Мне сейчас куда больше по изменениям нравится Тао) Кейта уж очень классно за нее шпилит.
Время есть. А вот для файтингов его пока нет.
Faust M.D.
Изображение
Offtop
And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How everything still turns to gold.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last.
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll.

And she's buying a stairway to heaven.

Аватара пользователя
Fate
私は総てを愛している
Сообщения: 3551
Зарегистрирован: 04 апр 2007, 19:43
Карточка игрока: Fate
Откуда: Москау
Благодарил (а): 441 раз
Поблагодарили: 679 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Fate » 04 дек 2009, 18:51

Broken_Angel писал(а): ваще забавно в топе те чары котоырх почти не поменяли.
при этмо сильно усиленые хакумен и тайга совсем не топ)
Естественно, за них же переучиваться надо. Не волнуйтесь, совсем скоро топ-таеры уйдут вниз, стоит только игрокам привыкнуть к изменениям остальных чаров.
Vorüber! Ach, vorüber! Geh, wilder Knochenmann!
Ich bin noch jung! Geh, lieber, und rühre mich nicht an.
Gib deine Hand, du schön und zart Gebild!
Bin Freund, und komme nicht, zu strafen.
Sei gutes Muts! ich bin nicht wild,
Sollst sanft in meinen Armen schlafen!


Изображение

Случайностей нет. Есть только Судьба.

Аватара пользователя
Horo
AXL☆BEAM
Сообщения: 1210
Зарегистрирован: 21 май 2007, 19:48
Карточка игрока: Horokei
Канал пользователя: Horokei
Откуда: Сахалин
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 678 раз

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Horo » 04 дек 2009, 19:24

Личи повысили дамаг, терь она с оверхеда (как и с почти любой другой поки) без проблем 4к выбивает. Порезали ей только ДП и убрали несколько мантенретурн стенсов фактически

У Тао терь таунт лупы на 5-6к дамаги
http://d.hatena.ne.jp/video/niconico/sm8995596

Аватара пользователя
A.T
Need MOAAAR!
Сообщения: 2698
Зарегистрирован: 09 дек 2005, 12:00
Карточка игрока: A.T
Благодарил (а): 39 раз
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение A.T » 04 дек 2009, 21:41

совсем скоро топ-таеры уйдут вниз
Сомневаюсь, что тот же Рагна которого подняли очень сильно куда-нибудь там "уйдёт", или Лайчи которой только урона не хватало и теперь он у неё есть.


А с таунтом Тао какая-то чушь, эта дрянь делает положительный прорейт о0

Аватара пользователя
Fate
私は総てを愛している
Сообщения: 3551
Зарегистрирован: 04 апр 2007, 19:43
Карточка игрока: Fate
Откуда: Москау
Благодарил (а): 441 раз
Поблагодарили: 679 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение Fate » 04 дек 2009, 22:05

A.T писал(а):
совсем скоро топ-таеры уйдут вниз
Сомневаюсь, что тот же Рагна которого подняли очень сильно куда-нибудь там "уйдёт"
Я, наверное, мало луркал, но разве ему кроме Belial Edge что-то дали? Неужели этого достаточно, чтобы сделать его боготаером?

Anyway, поживём - увидим.
Vorüber! Ach, vorüber! Geh, wilder Knochenmann!
Ich bin noch jung! Geh, lieber, und rühre mich nicht an.
Gib deine Hand, du schön und zart Gebild!
Bin Freund, und komme nicht, zu strafen.
Sei gutes Muts! ich bin nicht wild,
Sollst sanft in meinen Armen schlafen!


Изображение

Случайностей нет. Есть только Судьба.

Аватара пользователя
perfecti
escape artist
Сообщения: 2688
Зарегистрирован: 20 окт 2006, 23:54
Карточка игрока: perfecti
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 5 раз

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение perfecti » 04 дек 2009, 22:31

и правда, присоединяюсь к фейту, почему рагна вдруг так крут стал, вроде ж его там чет нерфили.
It's more right to reach for these dreams and fall
Than stand by and
never try to reach them at all ..

Аватара пользователя
ScooloV
Новичок
Сообщения: 3420
Зарегистрирован: 04 мар 2007, 00:00
Карточка игрока: ScooloV
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 513 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение ScooloV » 04 дек 2009, 22:40

>Мне сейчас куда больше по изменениям нравится Тао
Когда халявная 20 ударная комба появилась, оно конечно. Изменили её ваще чуть чуть, до этого ессно за неё даже в онлайне играли также "часто" как каким-нить Карлом или Рейчел.
Воистину "болезнь щит таера" (с)Броукен
Изображение

Аватара пользователя
perfecti
escape artist
Сообщения: 2688
Зарегистрирован: 20 окт 2006, 23:54
Карточка игрока: perfecti
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 5 раз

Re: BlazBlue Continuum Shift

Сообщение perfecti » 04 дек 2009, 22:43

>Карлом или Рейчел.
ээ.. из моих 200+ ранкед матчей 30-40 было с рейчел, ты чего.
It's more right to reach for these dreams and fall
Than stand by and
never try to reach them at all ..

Ответить