-D-<пафосно>
СНК делает не товар, а искусство!
=), будь чють адекватей, 12 есть за что поругать но то что ты говориш Х_х
немного системы переведу
Critical Counter
If players land a close strong punch as a counter, the player enters into a critical counter. At this point, the camera zooms in on the players and the offensive player will have a small time window to link further attacks. A dark green hit effect will signal when the time window has expired and the player can finish out the critical counter with a special technique. The moment the critical counter triggers, players can also execute a "super victory" technique, which will cause a different animation effect from ordinary moves.
"Killing Matches"
If two characters simultaneous engage with a strong attack, the characters will collide with a red spark effect. From here, the players have a few options - by doing nothing, the character will automatically backstep away from the opponent. However, players can also cancel the backstep with an input to launch an attack, throw out a jumping attack or use a projectile.
Guard Attack
Players are also able to use the "blow away" attacks out of a defensive position, much like in Evoga's Rage of the Dragons for the Neo-Geo. The blue block spark will ripple and the character will execute an immediate knock-down attack that puts the opponent a full screen away. If the input is sucessful, the guard attack pushes through without the opponent being able to defend it.
Development
It has been confirmed by the developer that The King of Fighters XII will initially launch into Japanese arcades in April 2009, with Xbox 360 and PlayStation 3 home versions to follow. Ignition Entertainment will bring the game to North America and Europe some time in 2009.
Критикал КОнтр
Если срастается вблизи сильный удар рукой как контр,
то вы входите в критикал контр. В этот момент камера приблежается,
и отакующий персонаж будет иметь небольшой промежуток времени чтобы слинковать следующую атаку.
Эфект зелёной вспышки показывает что время на исходе и можно закончить критикал контр спешалом.
Когда сраббатывает критикал контр можно применить технику "super victory"
которая изменяет анимацию обычных ударов.
"Killing Matches"
Если 2 персонажа одновременно всаживают сильный удар,
персонажи сталкнутся с красной вспышкой. Здесь у них появляется несколько опций
ничё не делать-автоматический бэкстеп. Заканселить бэкстеп в удар, прыжок, бросок или фаербол.
Guard Attack
Вохможно использование сбивающей атаки(CD) из защитной позиции.
почти как Evoga из Rage of the Dragons. При голубой вспышке персонаж применяет СД
атаку, которая относит противника назад на всюдлину экрана.
ПРи правильном применении заблочить его невозможно
Development
В японии на аркадах - апрель 2009, и далее с переводом на Хбокс 360 и РS3.