Dizzy [GGXX AC]
Добавлено: 10 май 2007, 01:35
-Fish do not disappear when hit. -ура. всем жопа=)
-New slash move in air. command is 2s. -новый мув. все удачно спамят.возможен кроссап.
-Gamma ray slightly stronger
-Dizzy takes more damage and dies even easier. LOL хз. челы на ДЛ писали что жизни вроде как в Слеше.
-Homing bubble, lasts roughly 3 seconds.
-Scythe move (formerly 236s and 623s) new input using k. This was probably done so you can do setups where you hold the spear and use scythe without negative edging the spear. the scythe also comes out and travels slower.
- 2k > 5h gatling works, but combo's only on crouching opponent.
-J.Hs slower
-New colors and voice acting.
214+pksh: don't disapear if you get hit like before
looks like you have to do twice the command and combine effect for example:
214P, the fish appears, then you can add the fonction like push P it will bite four time!
214K>HS, it will lock opponent bite one time and use laser!
so that mean, : 1 make appears the right fish then add:
P: bite twice
K: opponent lock and bite once
S: Upward laser
Hs: normal laser
no more FRC on Dizzy's 2D but she has Jump cancel on it!
Dizzy's bubble is faster so you can do at far distance 2D JC bubble double air dash!
New command for the 421S?: 236S/K
Gatling combo :K, Hs and HS, 2D disapear and new: 2K, HS added but it become a combo only on a crouched opponent
Force Break: Bubble, it locked opponent like Bridget Roger and is at same speed, when it touch opponent it longs for 3 seconds
Necro Grab motion changed to 632146+P -мелочь, а приятно.
итого. перс усилен. вернули рыбу к жизни, теперь даже еси враг меняет сторону, то и рыба меняет тоже. у 2Д убрали фырку(не очень то и хотелось), зато вернули кансел в спешиал, также возможен кансел в пузырь.
2С. посмотрев 10 видосов, я обнаружил тока 2-3 случая када удар был перебит. все жапонцы его жутко спамят. был замечен кроссап(вроде).
дамаг сильно не меняли, из-за кансела из 2Д в пузырь видим аццкий ад в углу. ну да посмотрим в действии, пока все радует.
ах да. мультики тут:
http://www.dustloop.com/forums/showthread.php?t=2737
http://gamechariot.com/06movie.html
особенно рекомендуются:
http://gamechariot.movie.coocan.jp/movi ... AC_101.wmv -Dio (AB) VS Kazuki (DI)
http://gamechariot.movie.coocan.jp/movi ... AC_110.wmv -Ten (IN) VS Kazuki (DI)
http://gamechariot.movie.coocan.jp/movi ... AC_114.wmv -Mouse (SO) VS Kazuki (DI)
-New slash move in air. command is 2s. -новый мув. все удачно спамят.возможен кроссап.
-Gamma ray slightly stronger
-Dizzy takes more damage and dies even easier. LOL хз. челы на ДЛ писали что жизни вроде как в Слеше.
-Homing bubble, lasts roughly 3 seconds.
-Scythe move (formerly 236s and 623s) new input using k. This was probably done so you can do setups where you hold the spear and use scythe without negative edging the spear. the scythe also comes out and travels slower.
- 2k > 5h gatling works, but combo's only on crouching opponent.
-J.Hs slower
-New colors and voice acting.
214+pksh: don't disapear if you get hit like before
looks like you have to do twice the command and combine effect for example:
214P, the fish appears, then you can add the fonction like push P it will bite four time!
214K>HS, it will lock opponent bite one time and use laser!
so that mean, : 1 make appears the right fish then add:
P: bite twice
K: opponent lock and bite once
S: Upward laser
Hs: normal laser
no more FRC on Dizzy's 2D but she has Jump cancel on it!
Dizzy's bubble is faster so you can do at far distance 2D JC bubble double air dash!
New command for the 421S?: 236S/K
Gatling combo :K, Hs and HS, 2D disapear and new: 2K, HS added but it become a combo only on a crouched opponent
Force Break: Bubble, it locked opponent like Bridget Roger and is at same speed, when it touch opponent it longs for 3 seconds
Necro Grab motion changed to 632146+P -мелочь, а приятно.
итого. перс усилен. вернули рыбу к жизни, теперь даже еси враг меняет сторону, то и рыба меняет тоже. у 2Д убрали фырку(не очень то и хотелось), зато вернули кансел в спешиал, также возможен кансел в пузырь.
2С. посмотрев 10 видосов, я обнаружил тока 2-3 случая када удар был перебит. все жапонцы его жутко спамят. был замечен кроссап(вроде).
дамаг сильно не меняли, из-за кансела из 2Д в пузырь видим аццкий ад в углу. ну да посмотрим в действии, пока все радует.
ах да. мультики тут:
http://www.dustloop.com/forums/showthread.php?t=2737
http://gamechariot.com/06movie.html
особенно рекомендуются:
http://gamechariot.movie.coocan.jp/movi ... AC_101.wmv -Dio (AB) VS Kazuki (DI)
http://gamechariot.movie.coocan.jp/movi ... AC_110.wmv -Ten (IN) VS Kazuki (DI)
http://gamechariot.movie.coocan.jp/movi ... AC_114.wmv -Mouse (SO) VS Kazuki (DI)