Страница 5 из 41

Добавлено: 28 авг 2006, 08:46
A.T
Offtop
Откроем фан-клуб Слепы? %)

Добавлено: 28 авг 2006, 11:06
H_Hunter
Не, Арки идут по стопам СНК. Даже арену у них поддюдюлили %)

Добавлено: 28 авг 2006, 18:54
Goga
Кто-нибудь может перевести вот это и т, что в ссылках: http://translate.google.com/translate?s ... %25a4%25e1

Добавлено: 28 авг 2006, 22:06
Summoner
Ino: With JHS hit wall bouncing.
:yahoo: СУПЕР!!! :yahoo:
Утверждено: "Оставить!"

Добавлено: 28 авг 2006, 22:57
TCD | Raven
Ёп Равин и Джаджмент....утки как и мист финнер 9лвл.....
Равина нет я плакал... я так жаждал за ся погамать(((

Добавлено: 28 авг 2006, 23:15
RoBoBOBR
Goga, так там перевели уже =) На кривой английский =)

Raven, т5 тебя спасёт =)) Там Равин есть.

Добавлено: 29 авг 2006, 00:07
Goga
Что-то странное попытались с Чиппом сделать. Забрали все, что дали в Слэше и зарали 3 джамп, нифинты себе, чем он теперь от других отличатся будет?!((

Добавлено: 29 авг 2006, 00:27
Alex♪
Что-то странное попытались с Чиппом сделать. Забрали все, что дали в Слэше и зарали 3 джамп, нифинты себе, чем он теперь от других отличатся будет?!((
Ему добавять брони, порежут стартап паре ударов ))) и будет сол )))
Но он не Сол )) он амереканская чешка )))
ЩЕЧКА? ))))

Добавлено: 29 авг 2006, 00:35
Goga
Где ты про роню вычетал и про остальное, там этого нету.

Добавлено: 29 авг 2006, 01:21
Nёkich
ммм, насколько я понял, АЦ на всё той же Наоми работает. Безо всяких Линдбергов или чего-то там ещё.

Добавлено: 29 авг 2006, 01:48
RoBoBOBR
Nёkich, тык =) А нафиг там собсно что-то мощнее Наоми?

Добавлено: 29 авг 2006, 02:01
Nёkich
Ай Веномщикам везёт - Force Break'нутые версии Mad Struggle, Carcass Ride (surface-air-surface bounce, омг), Stinger Aim, Double Head Morbid (6 с виду болезненных ударов)... Вам не жирно будет?

Добавлено: 29 авг 2006, 11:34
Nёkich
http://www.kobayan.jp/

прокрутите вниз - несколько картинок с АЦ (фото страниц Аркадии).

Добавлено: 29 авг 2006, 17:25
Nёkich
oh sh-- triple post!
Alcyon One писал(а):apparently, slash back has recovery on missed attempt and also leaves the character unable to block for several frames.
Alcyon One писал(а):it is sort of like parry, since it allows the character to recover from block even quicker than ib. but unlike 3s parry there is actual animation prior to hit boxes connecting so you can get punished hard for screwing it up. messing up up a slash back is almost as bad as whiffing a special, apparently.
Вот так вот.

Добавлено: 29 авг 2006, 19:45
FoKs
Offtop
Ай Веномщикам везёт - Force Break'нутые версии Mad Struggle, Carcass Ride (surface-air-surface bounce, омг), Stinger Aim, Double Head Morbid (6 с виду болезненных ударов)... Вам не жирно будет?
Не-а, не жирно!
Пусть еще шаров оверхедом добавят =)!

Добавлено: 29 авг 2006, 20:06
Лис
Offtop
Пэрри в ГГ... Это должно быть круто. Вот именно сейчас мне очень захотелось поиграть в этот ЭсентКор

Добавлено: 29 авг 2006, 20:54
Nёkich
Вообще, технически, это не столько "parry", сколько Instant Block по свойствам + Faultless Defense по команде (4/1+S+HS).
Только теперь, при удачном исполнении, это даёт вполне определённый бонус в лице очень короткого guardstun'а, а не гипотетические колдунства с tension'ом (кстати, интересно, нужен ли для исполнения tension или нет).
И неудачный SB = жопа. Что пахнет неприкрытым балансом.

Добавлено: 29 авг 2006, 21:11
Lexxx20
Offtop
гипотетические колдунства с tension'ом.
Гениальная фраза, пойдёт в мой цитатник %)

Добавлено: 31 авг 2006, 22:01
OverKilL.
Больше дамаги после каждого клин хита SW , я что снова буду пнить?)))

Добавлено: 31 авг 2006, 23:02
Nёkich
пока что пнить будут Миллии и Эдди, сладкая парочка блин.

Добавлено через 02 минут(ы)
конкретно Эдди снова в мега-топы метит...
Alcyon One писал(а):directly translated from ttp://wiki.livedoor.jp/ggxx_matome/d/FrontPage


force break move: drill special (22+d)

- a gigantic drill can be produced with the same timing as invite hell. it is a attack by the main body *(aka "little eddie" to us) so it is a very safe way of summoning him. starting frames and recovery frames are similar to normal invite hell, and it gives frame advantage on block. it's huge and powerful, so looks quite useful.


new move: shadow hole

- can be used via releasing h during little eddie is out. it is a low hit. looks like a very useful move to break down the opponent's guard. it is damn good. but it does seem to add a lot of prorate.


- he still cannot guard while flying. but it is no longer counter hit.
- drill special became a fb move, so he can no longer perform the old unblockable set up.
- voice sounds similar to ginganam from "gundam turn a" (kind of high-tensioned).
- attack animation and property for shadow has been changed.
- it seems like much re-learning will have to be done.


colors

- k blue
- s purple & red
- h green & red
- d pink-ish, or something rather light-purple
- st looks very similar to hs color from #r

- s, h, st shadow seem to have slightly different colors


special move revisions

mawaru
- property changed. the saw now moves forward, then come back but the active duration is much shorter than before. seemingly more difficult to use in pressure strings. guard bar does not fill up.

nobiru
- wall bounce on hit! but it slams the opponent on the wall hard so it actually seems very difficult to follow up with a combo. midscreen combo seem impossible.
- "nobiru > air combo > nobiru > air combo" did about 50% damage on sol.

shadow p release
- now bites instead of poking. start up seems slow, but the reach is long. a completely move compared to the previous version.

shadow d release
- not a carp, but something that looks like a orb bounces. its is not confirmed if opponent will be launched on hit.

shadow gallery
- opponents slide on hit.

flight
- other than the fact that he doesn't get counter hit anymore, it seems to be unchanged from slash.

break the law
- the recovery seems to have been shortened. looks abotu the same as it was in #r.

gallery fake
- removed?


normal move revisions

- jk strengthened. however, it can still be shot down with most anti air. according to ogawa, "it is definitely somewhere between slash and #r, but closer to #r."
- 5k and 2p seems to be the same as #r.
- eddie's *(not "little eddie") normals seem to have shorter recovery in general.