Guilty Gear XX Accent Core - до PS2 релиза
- Goga
- Друг животных
- Сообщения: 2599
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 19:22
- Карточка игрока: Goga
- Канал пользователя: Gogawa Fighting
- Откуда: Санкт-Петербург
- Благодарил (а): 538 раз
- Поблагодарили: 582 раза
- Gender:
- Контактная информация:
Кто-нибудь может перевести вот это и т, что в ссылках: http://translate.google.com/translate?s ... %25a4%25e1
- TCD | Raven
- 2nd Sucks
- Сообщения: 1387
- Зарегистрирован: 12 июл 2005, 20:32
- Карточка игрока: Raven
- Канал пользователя: BurstBait_TV
- Откуда: Спб
- Благодарил (а): 63 раза
- Поблагодарили: 150 раз
- Контактная информация:
- Goga
- Друг животных
- Сообщения: 2599
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 19:22
- Карточка игрока: Goga
- Канал пользователя: Gogawa Fighting
- Откуда: Санкт-Петербург
- Благодарил (а): 538 раз
- Поблагодарили: 582 раза
- Gender:
- Контактная информация:
- Goga
- Друг животных
- Сообщения: 2599
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 19:22
- Карточка игрока: Goga
- Канал пользователя: Gogawa Fighting
- Откуда: Санкт-Петербург
- Благодарил (а): 538 раз
- Поблагодарили: 582 раза
- Gender:
- Контактная информация:
- Nёkich
- нажимаю кнопки
- Сообщения: 1867
- Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: Nёkich
- Откуда: пригород Петербурга
- Благодарил (а): 7 раз
- Поблагодарили: 45 раз
- Gender:
- Контактная информация:
oh sh-- triple post!
Alcyon One писал(а):apparently, slash back has recovery on missed attempt and also leaves the character unable to block for several frames.
Вот так вот.Alcyon One писал(а):it is sort of like parry, since it allows the character to recover from block even quicker than ib. but unlike 3s parry there is actual animation prior to hit boxes connecting so you can get punished hard for screwing it up. messing up up a slash back is almost as bad as whiffing a special, apparently.
- Nёkich
- нажимаю кнопки
- Сообщения: 1867
- Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: Nёkich
- Откуда: пригород Петербурга
- Благодарил (а): 7 раз
- Поблагодарили: 45 раз
- Gender:
- Контактная информация:
Вообще, технически, это не столько "parry", сколько Instant Block по свойствам + Faultless Defense по команде (4/1+S+HS).
Только теперь, при удачном исполнении, это даёт вполне определённый бонус в лице очень короткого guardstun'а, а не гипотетические колдунства с tension'ом (кстати, интересно, нужен ли для исполнения tension или нет).
И неудачный SB = жопа. Что пахнет неприкрытым балансом.
Только теперь, при удачном исполнении, это даёт вполне определённый бонус в лице очень короткого guardstun'а, а не гипотетические колдунства с tension'ом (кстати, интересно, нужен ли для исполнения tension или нет).
И неудачный SB = жопа. Что пахнет неприкрытым балансом.
- OverKilL.
- Капитан
- Сообщения: 4194
- Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: OverKilL.
- Канал пользователя: OverKilL.
- Откуда: Санкт-Петербург
- Благодарил (а): 1407 раз
- Поблагодарили: 619 раз
- Gender:
- Контактная информация:
Больше дамаги после каждого клин хита SW , я что снова буду пнить?)))
"классическая-квази-монохроматическая-гармоническая подпись"
Пещера задрота - мой сайтец-бложец OverKilL.
Мои Cтримы: GoodGame.ru/OverKilL013, Twitch.tv/OverKilL013, gaming.youtube.OverKilL013, sc2tv.ru/OverKilL013
Мои Каналы: youtube.com/OverKilL013, youtube.com/GGXrd
Tender Damage
p.s. - "дам потрогать свой ДП"
Пещера задрота - мой сайтец-бложец OverKilL.
Мои Cтримы: GoodGame.ru/OverKilL013, Twitch.tv/OverKilL013, gaming.youtube.OverKilL013, sc2tv.ru/OverKilL013
Мои Каналы: youtube.com/OverKilL013, youtube.com/GGXrd
Tender Damage
p.s. - "дам потрогать свой ДП"
- Nёkich
- нажимаю кнопки
- Сообщения: 1867
- Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
- Карточка игрока: Nёkich
- Откуда: пригород Петербурга
- Благодарил (а): 7 раз
- Поблагодарили: 45 раз
- Gender:
- Контактная информация:
пока что пнить будут Миллии и Эдди, сладкая парочка блин.
Добавлено через 02 минут(ы)
конкретно Эдди снова в мега-топы метит...
Добавлено через 02 минут(ы)
конкретно Эдди снова в мега-топы метит...
Alcyon One писал(а):directly translated from ttp://wiki.livedoor.jp/ggxx_matome/d/FrontPage
force break move: drill special (22+d)
- a gigantic drill can be produced with the same timing as invite hell. it is a attack by the main body *(aka "little eddie" to us) so it is a very safe way of summoning him. starting frames and recovery frames are similar to normal invite hell, and it gives frame advantage on block. it's huge and powerful, so looks quite useful.
new move: shadow hole
- can be used via releasing h during little eddie is out. it is a low hit. looks like a very useful move to break down the opponent's guard. it is damn good. but it does seem to add a lot of prorate.
- he still cannot guard while flying. but it is no longer counter hit.
- drill special became a fb move, so he can no longer perform the old unblockable set up.
- voice sounds similar to ginganam from "gundam turn a" (kind of high-tensioned).
- attack animation and property for shadow has been changed.
- it seems like much re-learning will have to be done.
colors
- k blue
- s purple & red
- h green & red
- d pink-ish, or something rather light-purple
- st looks very similar to hs color from #r
- s, h, st shadow seem to have slightly different colors
special move revisions
mawaru
- property changed. the saw now moves forward, then come back but the active duration is much shorter than before. seemingly more difficult to use in pressure strings. guard bar does not fill up.
nobiru
- wall bounce on hit! but it slams the opponent on the wall hard so it actually seems very difficult to follow up with a combo. midscreen combo seem impossible.
- "nobiru > air combo > nobiru > air combo" did about 50% damage on sol.
shadow p release
- now bites instead of poking. start up seems slow, but the reach is long. a completely move compared to the previous version.
shadow d release
- not a carp, but something that looks like a orb bounces. its is not confirmed if opponent will be launched on hit.
shadow gallery
- opponents slide on hit.
flight
- other than the fact that he doesn't get counter hit anymore, it seems to be unchanged from slash.
break the law
- the recovery seems to have been shortened. looks abotu the same as it was in #r.
gallery fake
- removed?
normal move revisions
- jk strengthened. however, it can still be shot down with most anti air. according to ogawa, "it is definitely somewhere between slash and #r, but closer to #r."
- 5k and 2p seems to be the same as #r.
- eddie's *(not "little eddie") normals seem to have shorter recovery in general.