The King of Fighters XIII + CLIMAX [Taito Type X2]

Обсуждение релизов. Даты выхода. Технические вопросы. Сюжет. Иллюстрации. Фильмы, книги, музыка. Косплей.
Ответить
Аватара пользователя
Zio
Новичок
Сообщения: 78
Зарегистрирован: 17 сен 2007, 13:00
Карточка игрока: Zio
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Zio » 14 май 2010, 19:07

<Dimentius_old> http://image161.poco.cn/mypoco/myphoto/ ... 927079.jpg - я только щас понял, что они умудрились к __еням нарушить пропорции ног, и теперь у нее бедра в полтора раза короче голеней
<Dimentius_old> SNK-style!

А то что не дышит это ок, она и раньше не дышала, но хоть пальчиками двигала. Не знаю, мне старый спрайт как-то больше нравится. Надо посмотреть в движении в любом случае.
Последний раз редактировалось Zio 14 май 2010, 19:09, всего редактировалось 2 раза.
Изображение

Аватара пользователя
ANTIVANDALLER
Comin' at ya! Like a beam!
Сообщения: 1965
Зарегистрирован: 07 апр 2006, 11:15
Карточка игрока: ANTIVANDALLER
Откуда: Москва
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 1028 раз
Gender:
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение ANTIVANDALLER » 14 май 2010, 19:07

Вот теперь я доволен =)
Nevertheless, if you're still upset by some of these posts, please fill out and submit the attached form and we'll dispatch staff to your location as soon as possible.

Pheron
Новичок
Сообщения: 104
Зарегистрирован: 17 мар 2006, 22:02

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Pheron » 14 май 2010, 20:58

Она не дышит. -_-
Как не дышит? Дышит, волосами.
в любом случаи стилистика лучше чтем была
Стилистика та же самая, только разрешение повысили и взгляд больше не такой укуреный.
Кула, хоть её лолей аля афина не сделали
Кстати, если сравнить две картинки, грудь у нее стала еще меньше чем была.

Аватара пользователя
Black Shroud
Профи
Сообщения: 334
Зарегистрирован: 26 апр 2006, 22:58
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Black Shroud » 15 май 2010, 16:46

Она не дышит. -_-
Она отмороженная в криостазисе
Pheron писал(а): Кстати, если сравнить две картинки, грудь у нее стала еще меньше чем была.
Просто все импланты художественные материалы на Мэй пошли, а бюджет ограниченный, сам понимаешь.

Аватара пользователя
Supreme
NEO Deadly Rave
Сообщения: 1853
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Supreme
Канал пользователя: Supreme
Откуда: Санкт-Петербург
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 177 раз
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Supreme » 18 май 2010, 13:22

Кула не порадовала..

К' тоже не дышит. Как кто то писал: Он слишком ленив, ему лень даже подышать.)

( Из блога о команде Японии )
Q: Tell us about Kyo's changes from KOF XII.
Yamamoto: He's gained his command move 'Sotoshiki Naraku Otoshi' and a mid-air version of his Orochinagi.
Sotoshiki Naraku Otoshi is an air attack that has strong crossup potential and high hitstun. Against grounded opponents, a crossup using this move lets you continue with a ground combo fairly easily, and against air opponents it will cause a hard knockdown. You can also do it during a backstep to lengthen your backstep.

Q: How's his mid-air Orochinagi?
Yamaguchi: Actually the key consideration when designing this move was 'coolness.' We thought it'd be cool if Kyo could connect a mid-air Orochinagi against an opponent launched by his 101 Shiki: Oboroguruma.
Yamamoto: Of course, coolness aside, it's also designed to be an easy-to-use move.
In addition to connecting it from his Oboroguruma via a drive cancel like we mentioned earlier, you can also use it as a mid-air followup on an opponent who's been launched by his 75 Shiki: Kai. If you do it immediately after jumping, you can even tack on a followup Oniyaki. You can even simply use it as a mid-air 'barrier' type move - it's quite useful.

Q: What about his EX moves?
Yamamoto: The regular version of his 212 Shiki: Kototsuki You is a dashing striking attack, but the EX version is a command grab. This adds a command grab to Kyo's repertory of moves, so do use it effectively to crush your opponents.

Q: What's his NEOMAX DM like?
Yamamoto: Kyo's NEOMAX is a fast projectile move called 'Ura 121 Shiki: Tenmurakumo' (ST: Am I translating this right? Damn kanji names). It has piercing properties, so it'll defeat any enemy projectiles. Because it's so fast you can use it to keep the opponent's fireballs in check. Of course it's also good to use in combos.

Yamaguchi: Kyo's is actually the first NEOMAX DM that we created. Because it was so flashy we were forced to design equally flashy moves for the rest of the cast, so you can say this move served as a benchmark for the rest of the cast's moves.

Q: What sorts of moves has Benimaru gained since KOF XII?
Yamamoto: He's gained his mid-air throw 'Spinning Knee Drop' as well as his command grab 'Benimaru Corridor'. With the addition of these moves Benimaru now has tools to serve as anti-air, feints, and overcoming the opponent's guard. I think you'll be able to play him similarly to how you've done in the past.

Q: Please tell us about his EX moves.
Yamamoto: The EX version of his Benimaru Corridor can be used as a followup attack on downed opponents (ST: WTF?) Use it when you're trying to go for additional damage. In addition to that, the EX version of Benimaru Lancer is pretty interesting. While the regular version causes lightning to strike right above Benimaru, the EX version has the lightning appear right above the opponent instead. Since you can do this move anywhere I'd recommend using it as a surprise move, or time it with when your opponent is throwing fireballs. Since it also does multiple hits, you can do followup attacks under the right conditions.

Q: What's his NEOMAX DM like?
Yamamoto: It's called 'Raiouken' (ST: seriously?) and is a high speed projectile move just like Kyo's. Benimaru directs the lightning that falls towards his opponent.
As a change from the location test, by holding the lever up, sideways or down, you can make the lightning bend in that direction. We recommend the upwards version as it'll stop jumping opponent's in their tracks. The downwards version can hit a Chin player who's lying on the ground (laughs).

Q: Please tell us about the moves Daimon has gained since KOF XII.
Yamamoto: He's gained a proper far standing A attack, as well as a command move 'Zujou Barai' (df+C). In addition, he gained 'Chou Oosotogari' (dp+K). The first two are particularly important.
His far standing A is a slap attack with long range, which a lot of people seem to use habitually in earlier games. It's a great move for keeping the opponent off you. His Zujou Barai is a move where he wipes the air diagonally above him with his arm. In addition to being an anti-air move, it also makes combos from older games possible - for instance, cancelling it into Chou Ukemi (QCB+K) and then into Jiraishin (dp+P). With the addition of these two moves, his anti-air and poking capabilities have been strengthened, and you can play him similarly to how you would in earlier games.

Q: What about his EX moves?
Yamamoto: His EX Tenchigaeshi (HCB,f+P) will let you follow up on opponents falling to the ground. Even though he's a grappler, you can still do combos like HCB,f + AC -> df+C -> HCF+A, so please give it a try.
Yamaguchi: The EX version of his Jigoku Gokuroku Otoshi (HCBx2+P) has a slightly different animation from the regular version. Do keep an eye out for it.

Q: Please tell us about his NEO MAX DM.
Yamamoto: The move's name is 'Kyoutendouchi'. In the previous location tests it was a supremely powerful Jiraishin, but was also pretty hard to use effectively. Since we also got a lot of feedback at the location tests about it being hard to use, we've changed it into a counter move. Since Daimon is a character without much invincibility, and tends to be fairly weak on defense, this move is valuable for reversing the momentum of an attack.
Yamaguchi: We've also changed the animation - he does an over-the-shoulder throw (seoinage), throws the opponent high up, and hits them with the Jiraishin as they're coming down.

Аватара пользователя
stalker-ninja
Новичок
Сообщения: 6
Зарегистрирован: 19 май 2010, 10:55

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение stalker-ninja » 19 май 2010, 11:29

Будем надеяться, что фаны сделают дамп с аркады Taito Type X2, как было с BlazBlue! Судя по всему, будет весёленькая часть, хорошо. что Май вернули, колоритный персонаж*)
My chars: SF4 - Cammy / KoF XI - Momoko / GG XX - Baiken / Tekken 5,6 - Asuka Kazuma

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Broken » 20 май 2010, 02:01

будем надеется что нет
Изображение

Аватара пользователя
CoolSpot
\[T]/ Praise the Sun
Сообщения: 967
Зарегистрирован: 21 сен 2009, 14:16
Карточка игрока: CoolSpot
Благодарил (а): 126 раз
Поблагодарили: 145 раз
Gender:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение CoolSpot » 20 май 2010, 14:05

ваще sex :cool:

Аватара пользователя
Black Shroud
Профи
Сообщения: 334
Зарегистрирован: 26 апр 2006, 22:58
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Black Shroud » 20 май 2010, 14:21

Слегка переделанные неомаксы Терри и Энди



Пример комбы

Аватара пользователя
perfecti
escape artist
Сообщения: 2688
Зарегистрирован: 20 окт 2006, 23:54
Карточка игрока: perfecti
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 5 раз

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение perfecti » 20 май 2010, 14:37

да, очень приятно и живенько все смотрится.
ждем, что там на сбо произойдет)
It's more right to reach for these dreams and fall
Than stand by and
never try to reach them at all ..

Аватара пользователя
Supreme
NEO Deadly Rave
Сообщения: 1853
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Supreme
Канал пользователя: Supreme
Откуда: Санкт-Петербург
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 177 раз
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Supreme » 20 май 2010, 14:41

Крутота! В промо видео ссылку на который дал CoolSpot, в конце немного К' и Кулы, так что стоит посмотреть.

Персы замеченные на бэках:
http://sabworks.com/mboard/KOFsightings.jpg
http://i136.photobucket.com/albums/q165 ... rKOF13.png

Аватара пользователя
Broken
Fighter
Сообщения: 5369
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Broken
Канал пользователя: Broken
Откуда: Khb->Spb
Благодарил (а): 86 раз
Поблагодарили: 214 раз
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Broken » 20 май 2010, 14:50

Саундтрек Шикарный,
показали К тим в действии,
Сибирская Вьюга У Кулы очень прикольно сделана.

Лол стока пафосу в нео максах, главное чтоб они не по 10 секнд были как в ссф4
Изображение

Pheron
Новичок
Сообщения: 104
Зарегистрирован: 17 мар 2006, 22:02

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Pheron » 20 май 2010, 15:39

Надеюсь теперь только еще Аделя добавят как одного из боссов и тогда все вообще будет шикарно.

Аватара пользователя
Hidan
Time To Go
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 29 апр 2009, 12:22
Благодарил (а): 19 раз
Поблагодарили: 52 раза

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Hidan » 20 май 2010, 15:50

Лол Шинго на японской арене слева (за сумоистами, левее "Красной головы") с загипсованной рукой.

Аватара пользователя
Supreme
NEO Deadly Rave
Сообщения: 1853
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Supreme
Канал пользователя: Supreme
Откуда: Санкт-Петербург
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 177 раз
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Supreme » 20 май 2010, 18:21

Еще, на стейдже в джунглях Чам-Чам и Марко Родригез.
В Лондоне Крис - http://img.photobucket.com/albums/v482/ ... _kof13.jpg

old_osam
Новичок
Сообщения: 311
Зарегистрирован: 17 июл 2009, 16:10
Откуда: Riga-Odessa
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение old_osam » 20 май 2010, 18:34

а где боссы ?>

дженет на автобусе )))

Pheron
Новичок
Сообщения: 104
Зарегистрирован: 17 мар 2006, 22:02

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Pheron » 20 май 2010, 19:24

В Лондоне Крис
Это такой прикол, или он правда жив?

Аватара пользователя
Hidan
Time To Go
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 29 апр 2009, 12:22
Благодарил (а): 19 раз
Поблагодарили: 52 раза

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Hidan » 20 май 2010, 19:27

Да он правда жив.

(как скажетСНК так и будет, не в первой)

Аватара пользователя
Supreme
NEO Deadly Rave
Сообщения: 1853
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Supreme
Канал пользователя: Supreme
Откуда: Санкт-Петербург
Благодарил (а): 12 раз
Поблагодарили: 177 раз
Контактная информация:

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Supreme » 20 май 2010, 21:50

Пошла заливка видио с нового локтеста:
http://www.youtube.com/user/penpen35#g/u

К' team доступна!

Аватара пользователя
Hidan
Time To Go
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 29 апр 2009, 12:22
Благодарил (а): 19 раз
Поблагодарили: 52 раза

Re: The King of Fighters XIII

Сообщение Hidan » 20 май 2010, 22:25

Посмотрел видосы с локтеста. Кула такая какая должна быть, да и Кей и Максима. Жесть. 100% как надо.
Вот я тут думаю, если у Кьё таки отберут его силы (ну какбы Эшу же нужны 3 сакред реликтс), то их тут же вернут к концу или нет? Крутож было бы если бы отобрали хотя бы на сагу, рекки бы вернулись, ДМы есть которые и без огня крутанские. А Шинго бы наконец научился полыхать. Был бы самый эпичных холивар за историю КоФа.

Ответить