Страница 132 из 191

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 23 июн 2013, 00:38
per4ik
Как вы понимаете имба или нет просто по геймплейному видео?
геймплейного видео нового DLC-чара, вполне достаточно - это уже аксиома в топике.

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 23 июн 2013, 17:12
Horizonm
Sullivan_Sullivan писал(а):Как вы понимаете имба или нет просто по геймплейному видео?
Так каждый новый герой ОУПИ и не контрится, иначе их никто покупать не будет.

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 23 июн 2013, 19:21
Sullivan_Sullivan
Horizonm С Lobo так не было :)

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 24 июн 2013, 01:03
Mista_Gray
Sullivan_Sullivan Лобо был первым DLC, другими словами "кот в мешке" или межгалактический кочевник(по русски - цыган) ;) Многим не понравилось играть лоутайрным цыганом, спрос на них не такой большой как на узбеков т.к. умеют только брехать и воровать... Разрабы решили, что следующие ДЛС должны входить в топ шлюх... доступно ? ;)

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 24 июн 2013, 12:55
Sullivan_Sullivan
Mista_Gray Они могли бы просто сделать сильного перса, не обязательно делать шлюху. :dunno:

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 24 июн 2013, 14:24
Reiful
Мувлист и анализ геймплея зода:
[video][/video]
( мувлист )
Side Arm (High Shots)
Start Up: 19
Hit Advantage: +15
Block Advantage: -14
MB: Fires three shots.
Notes: 9F slower than Deathstroke's High Shots but has much better recovery on block and whiff. Single shot though.

Regular Kryptonian Rifle (Force Ball)
Start Up: 35
Hit Advantage: Juggle
Block Advantage: -31
MB: Fires three Force Balls all in different angles.
Notes: Slower start up than Reptile's Force Ball. The recovery seems very long. This move appears to be fairly useless.

Aerial Regular Kryptonian Rifle (Aerial Force Ball)
Start Up: 22
Hit Advantage: Juggle
Block Advantage: -18
MB: Fires three Force Balls all in different angles.
Notes: Much slower than Cyborg's instant aerial nova blaster with more recovery frames. Superior to standing Force Ball.

Regular Ground Blast (Low Laser)
Start Up: 26
Hit Advantage: Knockdown (Juggle after charge)
Block Advantage: -18
MB: Multiple hits. Juggles. Advantage and probably lots of push back on block.
Notes: -18 on block = free slide. According to the game, can be charged and canceled. I am not sure what to believe of this move. All versions have the same recovery on block. I do not think the far version hits full screen.

Zod Charge (Charge Attack)
Start Up: 19
Hit Advantage: Knockdown
Block Advantage: -15
MB: Additional hits on hit. Can only be activated on hit.
Notes: Blockable throw with decent range. Limited recovery frames on whiff. Can be performed in the air too.

General Parry
Start Up: 3
MB: The parry is General Zod's only special move to lack an MB version.
Notes: At 3 frames, it is the slowest parry in the game.

Phantom Wraith (Trait)
Start Up: 5
Notes: Pressing 4 (13F) again punches. Pressing d,f+4 or d,b+4 (13F) bites. The bite is an overhead. This trait tracks the opponent's jump and back dash and could be one of the very best traits in the game depending on the cool down.

Other
- 9F jab
- 7F d+1
- 12F b+1. Low attack. Some strings start with this attack.
- 11F 2. Mid attack. Some strings start with this attack.
- 15F f+2. Low attack. Some strings start with this attack.
- No overheads aside from generic f+3 (31F) and bite (trait).

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 06:38
Mista_Gray
Injustice Patch v1.05 Release Notes

As part of the fourth DLC Compatibility Pack update releasing 7/02/13, NetherRealm will release v1.05 patch for the Injustice: Gods Among Us video game. The v1.05 patch addresses several performance tweaks and enhancements to online battles and adjustments to key characters. The list of changes for patch v1.05 include:

General Gameplay Fixes

Additional frame data corrections.
Slightly reduced opponent tracking on Metropolis’ Hover Drones when thrown by a power character.
Normalized the splash hitbox Metropolis’ Hover Drones when thrown by a power character.
Normalized the splash hitbox of the Arkham/Joker Asylum Chandelier when thrown by a power character.
The input buffer window when using an Interactive Object inside of a combo with Medium + Hard Attack has been adjusted to prevent some unintentional attacks from happening.
Universal improvement to everyone’s Down+Medium attack
Made it harder to combo off the headslam on the Ship Interactive Object in the upper level of the Fortress Of Solitude.




Aquaman

The Marine Marvel (Forward+1, 3) combo now has a block advantage of 0.


Bane
The Raging Charge (Back+Forwad+X) can no longer be parried


Batgirl
You now need a bar of Meter to perform the MB version of Bab’s Bola (Back+Forward+1)


Batman
Batman can now 2in1 cancel from his Intimidation (1, 2) combo when Release Check is set to Off.


Black Adam
The Boot Stomp now has 4 additional recovery frames when blocked by the opponent.
Slightly increased Black Adam’s combo damage scaling.


Catwoman
The Tomcat (1, Forward+2) Combo had it’s block advantage adjusted to +3 (from+8).



The Flash
The speed of The Flash’s Forward Dash has been increased.
Placing The Flash in his Running Man Stance (Down+Down+2) now also sets him to a “ducking” position.


Green Arrow
There is now slightly less cancel advantage when the Queen’s Gambit (Forward+2, Down+1, 3) and Light It Up (Away+2, 3) combo is blocked.



Harley Quinn
The Bag-O-Tricks (Character Power) now recovers faster.
There is now slightly less damage scaling on attacks performed after Harley’s Mallet Bomb supermove.
The Spinning Pistols (Down+2) attack now inflicts the correct damage amount and had it’s hitbox slightly improved.


Joker

The level 2 HaHaHa (Character Power) buff now lasts 18 seconds and the level 3 HaHaHa buff now lasts 27 seconds.
The Joker’s Wild (Character Power) parry is active for 4 more additional frames.


Killer Frost
Slightly increased Killer Frost’s damage scaling on combos
Freezing Cold (character power) now has 10 additional frames of recovery.


Lex

You now need a bar of Meter to perform the MB version of the Gravity Mine (Down + Down + 3)
The Geyser Uppercut (Down+2) now inflicts correct damage to the opponent.


Nightwing
Staff Stance Down+Light is now +3 on block (down from +6).



Scorpion
Shroud of Flames (Character Power)no longer starts it’s cooldown if it gets interrupted before it is activated.
Flip Kick (Down + Forward + 2) is now -10 on block (up from -1).
Teleport Punch (Down + Back + 3) now has more recovery time when blocked.
Slightly adjusted the Teleport Punch (Down+Back+3) speed
The Teleport Punch is now a High attack and has slightly more recovery when it misses.
Increased Welcome to the Netherrealm (Supermove) damage to 37 (from33.75)
Slightly adjusted his Jumping Light and Jumping Hard hit-boxes.
The Teleport Punch (Down + Back + 3) on block is now -8 and slightly pushes back farther.



Sinestro
The Arachnid Sting (Down+Forward+Y) now has 5 additional recovery frames on when it successfully hits.


Solomon Grundy
There is now a slightly bigger hitbox on the Walking Corpse (Back+Forward+3).


Superman

Kyrptonian Crush (Supermove) now does 4% less damage.
Super Breath (Down+Back+2) now has 0 advantage when the opponent blocks.

p.s. Долго они думали и наконец решились... Некоторые могут распечать на одноразовых салфетках, чтобы вытирать заплаканные глаза ;)

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 07:59
Kewdzo
А фонарь все такой же...нехороший?

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 08:46
Quan Shung
Mista_Gray писал(а):Bane
The Raging Charge (Back+Forwad+X) can no longer be parried
Offtop
Изображение

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 09:28
KINGusha
Kewdzo писал(а):А фонарь все такой же...нехороший?
Похоже на то. Похоже что Американцы не особо та жалуются на него. Дума так и не бафнули.
Старые топы теперь стали еще сильнее относительно остальных. Да и похоже что Строк теперь тоже стал очень сильным.
В Дыхании Супера ничего особо не поменяли, однако расчитывать добить супермувом с трейтом теперь просто глупо. Дамаг такой же, стены такие же адские.
Адамы теперь не поспамят дайвкик - единственный серьезный фикс. Уверен что дамаг порезали всего на 2%.
Скорпион стал отменным говном. Шлюха номер 1 теперь Фонарь.
если кто не видел.

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 12:43
Insignis
ожидал чего-то более масштабного, но тоже приятные изменения :)

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 12:47
KINGusha
Каждый ДЛЦ будет патч?

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 15:09
Deamon 666
Объясните в двух словах новичку, что этот патч означает для кошки?

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 15:26
KINGusha
опция (1, Forward+2) теперь не +8, а +3 на блоке. Почти ничего не означает.

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 16:06
Kewdzo
KINGusha писал(а):опция (1, Forward+2) теперь не +8, а +3 на блоке. Почти ничего не означает.
У кошки был инфинит блок стан через 1,ф+2....щас его нету

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 17:16
Tarilariran
за грандюшеньку комба порадовала - и простая как всегда....надо ещё баф на урон перед стартом заюзать =) чисто посмотреть красивую циферку

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 17:28
Nuit
Правильно ли я понял, что патч Скорпиону приносит: буст ульты, телепорт стай хай-атакой и имеет более долгий рекавер если его заблокируют, и его абилка не уходит в кд если ее сбили, так? сильный нерф ли?

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 17:47
Fujosej
MB Teleport -8 on block было +9

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 21:03
KINGusha
Kewdzo писал(а):У кошки был инфинит блок стан через 1,ф+2....щас его нету
:psyduck: не знал. Пережито :king:

Injustice: GAU - обсуждение

Добавлено: 26 июн 2013, 21:18
Comrade Aleksey
Джокер медленно, но верно двигается к тотальному господству перри)