Патч отдали на проверку Капкому, а затем Сони и Майкрософт. Вот список изменений:
We put most of our energy into doing fixes for online modes, as this was the most vocal of the requests we heard via email, message boards, etc:
• We have successfully migrated all the netcode improvements from MvCO and Darkstalkers to 3SOE, and in our tests the game behaves identical to those in the wild.
• We replaced ping colors with numbers (in milliseconds).
• Added filters for region (your current region, or all), opponent skill, and ping. It’s worth noting that the game will still return you matches that don’t match this criteria if none matching your criteria are found.
• When creating a lobby you can make it so only people in your region can join.
• Fixed the problem with the order of the lobby getting jumbled when people ready up.
• Can “Mute All” on PS3 now.
• Rank should, in theory, never get reset to 0. If your rank is currently 0 you will be stuck that way, however.
• Moved ready/unready to separate buttons.
• Leaderboards get updated faster/more reliably on PS3.
• YouTube uploads on 360 will now be at 360p.
• Defaulted Gill to “banned” in Player Match.
These fixes aren’t online specific, but these are on the list because they were either relatively easy to implement or things we deemed “must fixes” (like the super art meter length).
• Super Art bars are now the correct length.
• Can now turn off the Challenge bars on the in-game UI.
• Added “Disable Stun” to training options.
• We now remember the super art selected in player select, and default to that selection when you return to player select. It doesn’t auto-pick it, just highlights it.
• Difficulty now affects Arcade Mode.
• Fixed visual glitch in Remy’s Stage with scan lines on.
• Fixed color for Urien’s Reflector (P2).
• Fixed color for Poison (P2).
• Made some changes to how Ryu’s bag falls over.
• Fixed some random locks/hangs.
• Added color bars by the character portraits on the UI that match the major colors selected by the player.
Многого из этого очень не хватало.
Но я мечтаю, чтобы когда-нибудь выпустили большой баланс-патч, между которым и оригиналом можно будет выбирать, как между ссф4 и ае в ае. Потому что, если верить про игрокам, 3с - это игра десяти персонажей в лучшем случае.
There is no such thing as a cheap character, until YOU pick Ken.
В игре итак патчей больше, чем в более продвигаемой SFxT
На самом деле выпуск патча - это достаточно серьёзный финансовый вклад, поэтому небольшие фирмы как эта не могут себе позволить клепать по десятку в месяц. Они и говорили, что не хотят торопиться и "обкатают" некоторые алгоритмы на MvCO и Darkstalkers'ах. Тем не менее народу в плеер румах всегда достаточно, воистину вечная игра.
обьясните - в чем крутость этой 100500й версии стрит файтера?
2ая часть в куче переизданий вышла и 4ая...
Видимо мне не дано понять безумный дзен CAPCOM....
Последний раз редактировалось ZNGRU 27 май 2013, 08:34, всего редактировалось 1 раз.
Первый опыт игры в Файтинги - Mortal Kombat 4 Gold и Dead or Alive 2 на Sega Dreamcast (в 7-12 лет)
2 вопроса -
1.Есть ли в данной версии сюжет и насколько интересно играть одному?
2.Почему все колбасятся в SF4 если по сюжету именнo SF3 как бы последняя?
Первый опыт игры в Файтинги - Mortal Kombat 4 Gold и Dead or Alive 2 на Sega Dreamcast (в 7-12 лет)