Страница 2 из 41

Добавлено: 26 авг 2006, 12:35
VED
У дяди Кая видимо заменили Грид Север на какой-то там кресцент слеш(как у ЕХ - 214К, еще в ГГХ у него был такой оверхед моушн)
Вроде бы эта штука называлась Needle Spike мне она нравилась больше ГСа, просто из любви к тупым, но красивым ударам...

Добавлено: 26 авг 2006, 12:41
A.T
Мне она тоже нравилась%) Эффектная=)

Добавлено: 26 авг 2006, 12:44
VED
Каи с дастлупа уже плачут...=))) ну будем ждать...

Добавлено: 26 авг 2006, 12:49
A.T
Джемы уже тоже жалуются на троу брейки=) Это зло! Убрать! Убрать!!!

P.S ща список изменений на неё выложат%) Чую будет много гневных писем в адрес Арк =)

P.S.S по слухам Слееру убрали гатлинги%)

Добавлено: 26 авг 2006, 13:17
Krotto
хм. Игра останется плоской или от нее останется только название ? )
От 2д комп не должен особо сильно тормозить, так что будет норм...

Добавлено: 26 авг 2006, 13:28
SClaus
Где изменения ЧИпа? ))) Я требую показать что сделали с Шиноби !!!!! ))))

Добавлено: 26 авг 2006, 13:30
A.T
Про Чиппа пока молчат. Как и про Джем...
По видео что я видел=) Всё осталось в 2D =)


ВНИМАНИЕ! %)
P.SКстати, сделали кенсел эир ударов в эир деш. Это злоТ_Т

Anji:
-New move "Rei" added. its a projectile special move.
-Rin. (Fujin, HS) ground bounce removed.
-Shin Nishiki. (Aerial 214P) ground bounce removed (of course. jeez.)
-JD. slower activation.
-Shitsu (236P), second hit is now an overhead.

Sol:

Bandit Bringer no longer bounces on normal hit
Bandit Bringer, Fafnir, [Riot Stomp?] have clean hits
When you clean hit, you do more damage.
Far K -> 6P no longer combos

Ky:

Combos no longer possible after Greed Sever
S Stun Edge has more recovery

May:
When doing Dolphin Upper / Straight, you can IAD after [?]
3k FRC [?]
Something about j.D and holding the button?

Eddie:
Ability to summon drills from air [?]
Has a wall bouncing attack now
j.K is strong like #R

Millia:
Lust Shaker pushes opponent away [?]
Silent Force has two options per button (S or HS) [?]
Tandem Top with D . Exactly same as GGX tandem top.
Tandem Top is also an aerial attack, S / HS versions have FRCs.
You can use Secret Garden and Tandem Top at the same time
Something about Normal Throw [?]
6K is the same as before [?]
j.D no longer wallbounces on CH.

If you hold j.HS, you will get #R version. If you tap it, you get Slash version.

AXL:
-Normal moves that he extends his weapon are now 2 hits. + vacuum property.
-Rashousen(4 hold 6 hs) faint added.
-Hachisu bako (623p) toned down greatly.
-Tenhouseki (623s) now has something in addition for more damage (dont know the imput)
-"An overhead move that could be performed in the air" added.
-63214S. less activation frame.(чуть более ранняя инфа)
HONEYCOMB

Potemkin:

Aerial Potemkin buster (632146+D)
FDB CH blows them away?
Hammer Fall's distance is 2/3rds of the screen?
Not possible to combo after Potemkin Buster
Shorter throw distance????????? (DOUBTFUL)
j.S CH causes ground bounce.

Testament:

Forward EXE Beast (frcable)
Master of Puppets powers up both EXE beasts.
S, HS, and D Phantom Souls.
Grave Digger no longer wall bounces, has 2 hits, not very clear about changes.
EXE Beast can lift the opponent off OTG state?

Johnny:

-Jack Hound - Runback added. gains one level when the second attack hits.
-Maximum mist level is now Lv9.
-Lv2 mist finer pop up property removed. it now staggers the enemy.

Slayer:

Something about pilebunker
A feint involving his dust.
Pilebunker causes a floor slide after wall bounce [?]
Has no more gatlings at all, but people are saying that it is "okay"?
j.2K is a new move, it is similar to a former move he has [?]
2HS causes float on normal hit
j.HS is the same as before

i-no:

Overall damage is down
Vector of j.D's hit changed

zappa:

New move "Reigi houhou ha koko kara". Removes any possession. +1 spirit on hit
K has a 45 degree angle?

ROBO-KY:

236+D in the air uses 25% meter, reduces his heat meter.
Can now guard 2 dark angels without overheating
Gains heat slower from 6P, j.HS [?]
Can no longer do 3 aerial missiles in one jump, the move is similar to #R
Lv2 Steam release is faster, Lv3 is the same [?]
Lv1 Uppercut on CH causes a float, you can combo after.
You can do the additional wallbounce head attack from 91~99 heat level.
Normal throw causes a bounce, has an FRC point.
j.HS can cancel into specials?
j.D does much less damage?
HS CH has much shorter stagger time

-New character - Judgement:
-1F counter move.
-throw - death combo-
Highly efficient normal moves.
-Teleports

Holy Order Sol:
legs are now slightly longer.
-Action charge frc window slightly bigger.
-2D range extended (теперь как у Сола обычного)
-Vulnerble box on jump "fixed"(smaller)
-Recovery of 2S is now WAY more. whiffing is dangerous now. the concept is to make the enemy guard the 2S.


-Sprites of normal move/special move motions of Holy-order sol / Eddie has been changed.


Видео:
http://www.youtube.com/watch?v=4LVB6UzKVNQ
http://www.youtube.com/watch?v=64P0fzlUb-0
http://www.youtube.com/watch?v=-M9yrPpSizA
Лого: http://www.guiltygearx.com/image/main0826.gif
Кажись всё=)

Добавлено: 26 авг 2006, 13:48
Mathematic
НЕ всё -Screenshot of Judgement from "Guilty Gear: Judgement"
http://www.ffl.sakura.ne.jp/cg/tx_ggjudgment0.jpg
http://www.ffl.sakura.ne.jp/cg/tx_ggjudgment1.jpg
Куча спрайтов по кругу. Это ж тупо мой перс!

Добавлено: 26 авг 2006, 13:58
H_Hunter
Ky:

Combos no longer possible after Greed Sever
S Stun Edge has more recovery
Омг, бэк инто зе лоу тир вхоринг?

Добавлено: 26 авг 2006, 14:10
RoBoBOBR
Да плин. Вспомните список изменений в первой бете слеша =) ВРК Пайл Бункера и новое движение из Д-Степа =) Канешна-канешна.

Добавлено: 26 авг 2006, 14:19
A.T
Да оно понятно, что будет всё по-другому. Но тенденции наметить можно уже сейчас%) Джонни например хотят заставить играть в РПГ %)))

Добавлено: 26 авг 2006, 14:25
BioLogIn
воздушный потбустер не доживет до релиза, либо порежут джамп панч
иначе всем звездец

Добавлено: 26 авг 2006, 14:40
Goga
Если общий радиус хватания порежут, то это По конец:)

Добавлено: 26 авг 2006, 14:50
Sharpnel
Ну, учитывая, что никто не отрицал факта, что командные броски тоже рвутся, то почему бы и не быть воздушному потбустеру? %)

Добавлено: 26 авг 2006, 14:56
BioLogIn
я пока вообще не понимаю, как в ГГ рвать броски, если у них стартап 0 кадров.

Добавлено: 26 авг 2006, 16:30
A.T
-
Throw break (damn (<_<; ) *4 or 6 + HS right after your enemy throws you*
Как увидел бросок(уже схватили) - тут же жмешь.
Но это отстой всеравно. =\

Добавлено: 26 авг 2006, 16:36
Sharpnel
>>Но это отстой всеравно. =\
Отчего ж? %)

Добавлено: 26 авг 2006, 16:38
A.T
Оттого, что граплерам тода получается пи*** на хай уровне игры исполнения =) Потемкин теперь и так не может продолжать после ПБ комбу=) А тут еще получается ему и навалять могу %)

Добавлено: 26 авг 2006, 17:08
Лис
-Maximum mist level is now Lv9.
What the?.. %))) 11 ударов и все - дестрои? :))))
Джонни например хотят заставить играть в РПГ %)))
В Иксе он вроде как раз с воздуха кого угодно снимал... А потом 2 ХС поменяли и стоало всё равно круто, но уже не против Эйр :) Или РПГ - это что-то другое? :)

Добавлено: 26 авг 2006, 17:18
A.T
РПГ - это всмысле Role Playing Game, точнее та её часть(привитая, надо сказать) отвечающая за раскачку аватара=)
Вот и тут%) Схемы, техники, и прочее%) Как набрать 9лвл %))) Миста =)