Страница 67 из 153

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 07 июн 2012, 17:13
Beginner0k-TwM
Была бы эта комба по св-ам как и в 5 Теккене !!

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 07 июн 2012, 17:26
Realman
Beginner0k-TwM писал(а):Была бы эта комба по св-ам как и в 5 Теккене !!
тоже надеюсь на это)

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 07 июн 2012, 17:33
Beginner0k-TwM
Кстати я в каком то видео видел у нее удар из WS_FC наподобии как у нынешней Джулии FC d,f+4,3 вообщем только я не понял - это лаунчер(или он будет обладть теми св-ми как в Т6 у джулии FC d,f+4)...?Блин найти бы линк на это видео (

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 07 июн 2012, 18:38
KINGusha
timsonic писал(а):У Йоши она есть, но никто не фиксит)
Ну ты понимаешь что у Йоши она не дает такой джаггл?)
Все ДЛЦ классная тема! Хочется полапать игру, но играть в нее серьезно, пока что не представляю возможным для себя=).

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 07 июн 2012, 19:16
timsonic
KINGusha
Гмм, не знаю, сколько хп отнимает комба Куни, но у Йоши тоже она неплохая. А если с тагом, то вообще норм будет)

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 07 июн 2012, 19:31
Watafag
KINGusha писал(а):
timsonic писал(а):У Йоши она есть, но никто не фиксит)
Ну ты понимаешь что у Йоши она не дает такой джаггл?)
Все ДЛЦ классная тема! Хочется полапать игру, но играть в нее серьезно, пока что не представляю возможным для себя=).
Жалко, все очень ждут твоего возвращения.

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 07 июн 2012, 20:32
KINGusha
timsonic за то я знаю=). Думаю это называется пол линейки, ну или 49%, или 48%... .
Watafag посмотрим на Т7.
во лол...

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 07 июн 2012, 21:05
timsonic
KINGusha
Не забывай, что Куни в соло режиме. А в нём дамаг увеличивается.
Видос угар! :D Так этих капосов!)

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 07 июн 2012, 21:45
KINGusha
Тык я и не знал).

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 08 июн 2012, 13:26
Shaolin Monk
Offtop
Watafag писал(а):Сначала вобстеп, теперь рэпчина. Мне стыдно за Теккен.
Realman писал(а):соглашусь,ведь такой бред в виде рэпа это нечто
Уважаемые ценители изысканной классической музыки, я конечно понимаю, что ваши музыкальные вкусы являются истинно правильными, и только они имеют право на жизнь и появление в играх, а всё остальное - говно для хомячков, но от одной арены со снупи, танцующими тёлками и хаслом никто из вас не умрёт. Инфа 146%. А если вам стыдно за теккен - не играйте в это говно.

Metal Sonic писал(а):Геймплей Кунимитсу на арене Snoop Dogg
( *клик* )
Видно, что вполне и вполне неплохой чар. Почитав впечатления Ариса только убедился в этом.
Думаю с некоторыми опциями перебор - в игре не должно быть i9 мувов. Если прибавить к этому приличные паниши, стойки, во время которых она дэшится(!) вперёд (сокращать расстояние, возможно миксапы на вэйках), и назад (бэкдэшить, далее возможный вифф-паниш), миксапы на джаггл из FC (лоу- и мид-лаунчеры), офигенное воллкерри, подсечка тоже явно хороша (даёт фулл-джаггл, с тагом там наверное вообще норм дамаг, наверное ещё и трэчит (т.к. по кругу бьёт), и рэйндж огромный), u/f+3, который крашит хаи и лоу (не дай Бог св-ва будут как у Ларсовского шорюкена u/f+3), то шлюха получается, товарищи.
Хотя наверное ещё фиксить будут, но в этом билде вполне себе солид.

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 08 июн 2012, 13:31
Serge
в игре не должно быть i9 мувов
У Ксяо есть и никто не умер ещё. К тому же это колено лаунчнаказуемо.

А Кунимицу вроде как сильно ансейфная вся. Так что не совсем шлюха
Offtop
с настоящей шлюхой ты сам недавно играл)

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 08 июн 2012, 14:40
timsonic
У Йоши есть и8 мув 1+4 вроде, но рендж такой каловый)) Если только как контрхит опцию юзать)
У Ксю вроде тоже неюзабельная вещь.

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 09 июн 2012, 13:26
peaceful
KINGusha- А арена прямиком с 5 теккена!

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 09 июн 2012, 14:10
timsonic
[video][/video]

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 09 июн 2012, 14:14
Devil_Nash
Аахахаа..... Кума с Пандой на заднем фоне!!!! :slon: Капеец - Аахахахааа :crazy:

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 10 июн 2012, 20:44
Alexrunov
Ребята может кто вписать на пару дней к себе ? 14го в маскале буду, рад буду по мэшить в tekken)))

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 11 июн 2012, 16:44
Watafag
KINGusha писал(а): Watafag посмотрим на Т7.
Это был сарказм, если что.

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 12 июн 2012, 10:54
Kingyara
все больше и больше ожидаю ттт2 :)

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 12 июн 2012, 12:01
Beginner0k-TwM
Думаю видео от Neta не помешают
Only a Matter of Time Until DeepTheater Breaks TTT2
Only a Matter of Time Until DeepTheater Breaks TTT2
TTT2u Korean Death Match: Hao VS Only Practice
TTT2u: Solo Mode Double Life Bar Raven Bug
Ling Grab Combo мне кажется это жестоко,граб в комбо, и походу легче будет сделать чем Т6
( Hands On TTT2 Kunimitsu Impressions )
After a few hours of hands on playtime with Kunimitsu, I thought I would report on what I noticed.
Kunimitsu is the character that old school Yoshi players have been waiting for. Her move list seems long and tricky with multiple moves that are very evasive and allow her to move quickly around your opponent. When further explored, she seems to be a solid character with useful tools that are very unique. She seems to be very setup based, with a naturally long wall carry on her juggles and extremely good movement. Keep in mind, these are initial impressions.

Movement
Kuni’s movement is exceptionally good. Both her back dash and forward dash are larger and faster than average. Her side step seems relatively generic though.

General Safety
Kuni seems to be a very high risk, high reward character. For this reason, it’s hard to say how good she will actually be later on. Many of her key moves are very unsafe on block.

Punishment
i9? - ff+4, The old school Fubuki knee is back. We tested it at 9 frames to impact, meaning it will punish Steve’s df2. However, it could be faster. This tool alone makes her punishment better than average. It hits mid, does around 18 points damage and is at least -16 on block.
i10 - 1,1 and 1,2 seem to be her 10 frames. The only thing special to report here is that her f+1 seems to have as much range as Bob’s jabs. Not sure if f+1 is still i10 though.
i13 - f+2,3. This is a high high NC that will wall splat. Sorta reminds me of T6 Asuka’s 2,3. This string does not jail.
i15 - uf+3 works very much like Yoshi’s Samurai knee. Crush properties are also very finicky like Yoshi’s. However, Kuni has an extension which is done by uf+3,4. This reminds me of Lars’ uf+3. It has a second hit which can be used for a wall carry in combos but is extremely unsafe on block.
i16? - df+2. Kuni’s df+2 has longer than average range. Other than that, seems generic. Doesn’t launch crouchers but safe on block. Not sure if it’s tagable.
[video][/video]
While Standing Punishment
i11 - WS 4, Kuni’s WS 4 has short range and seems to be slightly worse than an average WS4.
i13? - WS 1,1, this is also a bound move. Reminds me of Lars’ WS 2,1.
i15? - WS 3, Seems to low crush. Reminds me of Feng’s WS 3 but with less range and more flipping.
i15 - uf+3/uf+3,4. Samurai knee/Lightning screw with shitty crush properties.

Bound Moves
WS 1,1 - Similar to Lars’ WS 2,1 but with less range. Doesn't work off of FC df+3.
f+3~1,2,4 - Bound string used in combos.
df+1+2 - Two hit B, hits low to the ground.
d+1 - Reminds me of Armor King’s d+2.

Homing Moves
Standing 3 is the only homing move I found. She has Yoshi’s old 3,4 and 3,d+3.

Stances
Kuni has several “stances” in which an initial movement can result in multiple follow up options.

f+3
Kuni dashes forward very quickly covering two character distances. This movement can be canceled into crouch by holding Down. the cancel looks like Asuka’s f+2~d. You can also transition into this stance with f+4~f, A mid hitting knee. There are several moves out of this stance including a 1+2 throw which leaves you back to back with slight frame advantage.

Back Turned
Kuni has several ways to transition into BT. One of which is bb+3+4 which causes her to do a Yoshi style spin backwards, recovering in BT. She now has a flare like double low along with several other moves. Did not test if movement was possible while back turned.

d1+2
Disappearing act from TTT1 but with follow ups. This avoids some mids and I was told it has partial invincibility. Several follow ups are possible including a dive kick from the top of the screen.

Lows
d+3 - This low slide reaches almost 3 character distances away. It is negative on hit and launch punishable on block. Reminds me of Dragunov’s CD 3.
db+4 - Unseeable low. Looks like King’s df+3 but with more range and it also does more damage. -13? on block and negative on hit.
FC df+3 - This is the one you guys have been waiting for. Identical to Yoshi and Kuni’s old sweep. It is also now possible to get a bound combo as a follow up on hit but the combo is VERY unreliable. Good mix up with FC uf+3. The combo is FC df+3, WS 4, df+3, f+4~f,1,2,4 B!.

Returning Moves
f+1+4 - You can still crouch to escape the second part of the throw.
b+1,1,1... - Seems to be similar or the same as Yoshi’s.
ff+1+2 - The new way to perform her UB stab. It is now high.
ff+2 - Launch punishable.
db+3,3,3,3,4 - Same as Yoshi’s.
u+3+4 - Same as Yoshi’s.
u+1+2 - Seems to be the same as TTT1.
SS 3+4 - Didn’t use it much but it seems to be the same as TTT1.

Peculiar Moves
ub+3 - One of her many weird flip type moves.
u+3 - another flip type move. This one jumps way over your opponent and can get you away from the wall.
WS 2 - A very slow move which does not have an obvious use.
uf+4 - High hitting shitty version of ATP. Very disappointing.
b+1+3/b+2+4 - Punch counters. When you succeed Kuni disappears then comes down from the top of the screen with a stab. Seems very shitty.

Overall Kunimitsu seems like a fairly strong character with better than average block punishment. The most exciting thing about her to me is her large move list filled with peculiar moves. If you have any questions, feel free to leave them in the comments and I will do my best to answer them.

Tekken Tag Tournament 2

Добавлено: 12 июн 2012, 13:23
Metal Sonic
Beginner0k-TwM
Почему же, что-то аналогичное есть у Вонга и Огра, правда используется для ударов и джаглов спереди после тега, да и без тега, если успеется подбежать. Я уверен, что тебе это известно, но отписал для следующего примера - Лин в Т6 была не самым сильным персонажем, а ее движения и мувименты было зачастую сложнее освоить чем у Стива (лично мне), так вот разработчики решили, видимо, сделать подобные движения в пользу Лин, чтобы ее воспринимали более серьезно. Когда кто-то играл в Т6 против Лин, ему трудно было всерьез воспринимать ее, может с подобными мувами в ТТТ2 это решили исправить, имхо.
Но если учесть, что после каждого захвата, после которого противник остается на ногах, можно делать джаглы с тега, то мне интересно, как будет с определенными захватами Мигеля, Джека-6, Хейхачи и Пола.