Guilty Gear XX Accent Core - до PS2 релиза

Обсуждение релизов. Даты выхода. Технические вопросы. Сюжет. Иллюстрации. Фильмы, книги, музыка. Косплей.
Ответить
Аватара пользователя
sonya
_______ (впишите нужное)
Сообщения: 859
Зарегистрирован: 07 сен 2005, 22:46
Карточка игрока: Sonya
Откуда: Балашиха, Московская область
Gender:
Контактная информация:

Сообщение sonya » 01 сен 2006, 15:44

Навеяло "рвущимися" бросками": GGXX: SF core =)
ИзображениеИзображение

Аватара пользователя
Frozenheart
Новичок
Сообщения: 1711
Зарегистрирован: 10 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Frozenheart
Gender:
Контактная информация:

Сообщение Frozenheart » 01 сен 2006, 16:39

Не просто разводимый даст у Мэй, а удар по выбору путем холда кнопки, либо даст, либо лоухит, который подбрасывает в воздух и джампканселится вдобавок. Жгут это не то слово, они в офисе явно пионерский костер из дури запалили.

Аватара пользователя
RoBoBOBR
insult of choice
Сообщения: 7553
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: RoBoBOBR
Откуда: Питер
Благодарил (а): 457 раз
Поблагодарили: 1651 раз
Контактная информация:

Сообщение RoBoBOBR » 01 сен 2006, 16:52

Valen, lol! Отставить панику. Сморим на ФБ ПБ и новый приём и понимаем что нечто многодамаговое в углу у Сл останется =))

Добавлено через 01 минут(ы)
sonya, а почему не GGXX DR Core? Кому что ближе? В СК тож броски рвутся бтв =))))
-=BoOZe cRew=-

он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить

Аватара пользователя
sonya
_______ (впишите нужное)
Сообщения: 859
Зарегистрирован: 07 сен 2005, 22:46
Карточка игрока: Sonya
Откуда: Балашиха, Московская область
Gender:
Контактная информация:

Сообщение sonya » 01 сен 2006, 17:02

Кому что ближе
Согласен. 2D как-никак, ближе, роднее %)))
ИзображениеИзображение

Аватара пользователя
Valen
Indie developer
Сообщения: 6999
Зарегистрирован: 04 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Valen
Откуда: Украина, Киев.
Поблагодарили: 6 раз
Gender:
Контактная информация:

Сообщение Valen » 01 сен 2006, 18:21

Valen, lol! Отставить панику. Сморим на ФБ ПБ и новый приём и понимаем что нечто многодамаговое в углу у Сл останется =))
Нога смерти не кенселится в Денди степ и Марру %))) БДЦ нету %)))) Это просто уже не тот персонаж за которого когда то я начинал играть и радовался туче халяв увиденных в демках %))))

Аватара пользователя
RoBoBOBR
insult of choice
Сообщения: 7553
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: RoBoBOBR
Откуда: Питер
Благодарил (а): 457 раз
Поблагодарили: 1651 раз
Контактная информация:

Сообщение RoBoBOBR » 01 сен 2006, 19:25

Тебе та халява помогла? =)) Основное в Сл не бдц =) А ПБ! А нога смерти, если ты про 6Х - наказуемое гавно. Именно её абьюз мне сильно мешает.
-=BoOZe cRew=-

он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить

Аватара пользователя
Alex♪
Мудрый Каа
Сообщения: 4168
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Xa-happy
Откуда: от туда
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 12 раз
Gender:
Контактная информация:

Сообщение Alex♪ » 01 сен 2006, 19:50

RoBoBOBR, нет bdc.

Аватара пользователя
RoBoBOBR
insult of choice
Сообщения: 7553
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: RoBoBOBR
Откуда: Питер
Благодарил (а): 457 раз
Поблагодарили: 1651 раз
Контактная информация:

Сообщение RoBoBOBR » 01 сен 2006, 20:27

Emy, ето тока в Ре было =) БЛ и БДК =) А Слеш ети 5 букв по сути послал на. БЛ особенно. БДК хоть иногда полезен. Но ето уже не основа игры за Сл.
-=BoOZe cRew=-

он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить

Аватара пользователя
yoman
4c is my way of trolling
Сообщения: 412
Зарегистрирован: 02 апр 2006, 20:32
Карточка игрока: Yoman
Контактная информация:

Сообщение yoman » 01 сен 2006, 21:07

Думаю что у мей появление такого даста повлияло ее отсутсвие на сбо%) И вобще новые прийомы жесть%) РАди аксент кор и тор-таер мей я готов купть соньку%)

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Сообщение Nёkich » 01 сен 2006, 21:24

Offtop
тор-таер мей
Десант из аквапарка, только не это... =О

Аватара пользователя
RoBoBOBR
insult of choice
Сообщения: 7553
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: RoBoBOBR
Откуда: Питер
Благодарил (а): 457 раз
Поблагодарили: 1651 раз
Контактная информация:

Сообщение RoBoBOBR » 01 сен 2006, 23:21

Тор-таер =)) Типа бог грома пнит =)
-=BoOZe cRew=-

он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить

Аватара пользователя
A.T
Need MOAAAR!
Сообщения: 2698
Зарегистрирован: 09 дек 2005, 12:00
Карточка игрока: A.T
Благодарил (а): 39 раз
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Сообщение A.T » 02 сен 2006, 03:30

ордера подсечка длиннее =))
Даже 3!!! 6К Ордера тоже длиннеее %)

Jam:(Несерьезная инфа=) Кто-то где-то слышал, кто-то кого-то видел%) )
Force Break:

Charges(K, S, HS) - the charge is fast enough so you get your card and are still able to get a mixup in
Puff Balls - they automatically wall bounce like you got a counter hit

New Special:

A new multi hitting move cant remember if it was off 236S

Voices:

Brand new Jam no more storm

Specials:

Puffball - completely different faster sliding property added even off counter hit
Grab FRC is GONE!! also I heard they gave her a completely different grab that knocks down if this is true thats way better

Normals:

#R 5k!!

Cobra_WoN
Новичок
Сообщения: 114
Зарегистрирован: 27 янв 2006, 22:23
Карточка игрока: Cobra_WoN
Откуда: Киев/Татарка
Контактная информация:

Сообщение Cobra_WoN » 02 сен 2006, 12:02

У Милли появятся воздушные ТТ с ФРК!!!! и два jHS =) Мечта маньяка. Милля должна стать страшной =)
«You can't beat Millia.» (c) sloganizer.net

[M&M] 'The ultimate assassins squad'
[Нубье] [current lev.2;current exp. 1000;exp. to next lev. 4000] :cool:
[Wo(t)N] 'Assassin'
[Haos hero]

Аватара пользователя
A.T
Need MOAAAR!
Сообщения: 2698
Зарегистрирован: 09 дек 2005, 12:00
Карточка игрока: A.T
Благодарил (а): 39 раз
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Сообщение A.T » 02 сен 2006, 12:32

Baiken:
fb move: baku
- changes the action which becomes sealed?

new move: shiraku (guard cancel 412+hs)
- she jumps in the air and performs a motion similar to a youzansen cross up. there seems to be no invincibility, but if the move hits it can be followed up by js, etc.

- her new voice sounds quite pretty. tatami gaeshi~♪

special move revisions:

sakura
- has a slipping effect on normal hit, and makes the opponent slide across the floor on counter hit.
- impossible to follow up after frc mid-screen. but looks like it might be pretty threatening in the corner.

tatami gaeshi
- floats higher on hit, and cannot be followed by other than jp. also, it seems to pull back the opponent toward her for a instant, and thus can no longer be followed up with a dust.

tatami gaeshi (air)
- increased blowback and vertical launch on hit. the opponent can tech after a counter hit in air, so we are not even sure if normal hits can be follwoed up with combos anymore.
- increased starting frames (seems to be even slower than how it was in ggx?).


normal move revisions:

- starting frames on 6hs increased. it feels way too slow.

- opponent falls straight down after the wall bounce following jd, making her loops difficult without the use of tension (or rather, feels somewhat impossible). sd loop seems to have been proven as impossible, since the chain turns into a otg combo no matter what. however, it might still be possible on light characters.

BioLogIn
Запускаю супер
Сообщения: 21061
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: BioLogIn
Канал пользователя: BioLogIn
Благодарил (а): 1356 раз
Поблагодарили: 2713 раз
Контактная информация:

Сообщение BioLogIn » 03 сен 2006, 08:41

кто тут жаловался на Чиппа?

JOHNNY

Force Break:
- Jackhound: More effective than normal Mist Stance Jackhound

New Moves:
- Return Jack : 236+D; adds a return hit on Jackhound. If it hits you get one Mist Level.

- Killer Joker : 214+S; It must be done in the air. If we do 421+S it will be like the 623S but if we tap S Johnny will hit at a 45° angle (wtf? I don't understand this part, I'm guessing Killer Joker hits different ways?)

Special Move Changes:

Lv2 Mist Finer:
-MF High: Still wall bounce, but opponent can recover earlier so no more Mist Loop.
-MF Mid: Knocks down and causes sliding property, can combo with Divine Blade (FRC)
-MF Low: Makes opponent bounce behind Johnny [no one managed to combo after it].

Divine Blade: Slams opponent to the ground. No more high damage DB FRC combos...

(Mist Finer Lv9 was a rumor.)


And Chipp for the hell of it.

CHIPP
Force Break:
While doing the Genrouzan (41236K) tap D Chipp will dash at ~30° forward with the Zanseirouga motion (632146HS) it has to be blocked in the air with the fautless defense. It cannot hit a crouching opponent, and does about 80 damage. It’s will gain the Genrouzan invicibility frames (longer?) and had a good guard stun (Can use Gamma after). Can be comboed after 5H.

- Chipp no longer shouts "Sushi! Teriyaki!" etc. on his fire punches, instead the actual move names.

New move:
- 3 Kakutobi: Chipp go to the screen border and jump again (like Mai in kof ?) (do 46 in neutral after every move in the air) it gives more penalty points than the back dash. Useless? Or only for emergency escape? After screen bound he will dash very fast at 45° to the opponent, this move can be cancelled by any attack but no specials. (So basically a wall jump?)
(Personal opinion on this, there's two possible things this could be:
1. A Jam-style 46 wall-bounce recovery which makes him dash toward the opponent;
2. A back dash that causes the wall dash only if he ends up hitting the wall. I'm thinking #2 is most likely, but I don't get why the input is 46)

- Alpha blade (236P) Air Alpha blade (2369P) in the air has more recovery time and alpha plus (HS after A blade) doesn't make the opponent bounce as high as before; Chipp can no longer connect a Gamma after Alpha Plus.

- Less recovery time on S and K Teleports

- Bansai: (236K (after fire punches)) is faster

- Gamma blade is stronger?

Normal moves:
- 6K: Can be chained after normal move and can combo after like Testament's 6P
- 2D: Jump Cancelable

- j.D: Sliding on counterhit, can still combo after it, Gamma blade can still connect after it. He also shouts "Shogun!" instead of "Sashimi!".
- 6K : Wall bounce on counterhit is replaced with sliding effect.
- j.K: The 2nd hit has more reach.
Death doesn’t discriminate
Between the sinners and the saints
It takes and it takes and it takes
And history obliterates
In every picture it paints
It paints me and all my mistakes
===========================
Fighting.ru | GuiltyGear.ru

Аватара пользователя
Slep
azure
Сообщения: 2012
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Slep
Откуда: открытый космос
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 10 раз
Контактная информация:

Сообщение Slep » 03 сен 2006, 19:00

ОМГ. Чипа подняли

Аватара пользователя
Nёkich
нажимаю кнопки
Сообщения: 1867
Зарегистрирован: 08 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: Nёkich
Откуда: пригород Петербурга
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 45 раз
Gender:
Контактная информация:

Сообщение Nёkich » 03 сен 2006, 19:22

MILLIA:

Force Break: Pretty Maze (EX Millia’s technique, QCF+Dust).

Force Break: Lust Shaker. Causes knockdown? Good for wakeup?

New move: Longinus (press any direction + Dust during Lust Shaker). Does Iron Saber move which hits really hard.

Changed specials:
Silent Force: Untechable time is like Reload’s.
High-Speed Fall: The fall after FRCing is a little slow.

Changed normals:
Jump Slash: Can be cancelled by airdash if it connects.
Jump HSlash: Can be cancelled by airdash if it connects. Untechable time removed.
Jump Dust: Can be cancelled by airdash if it connects. Faster and more untechable time when it connects in the air (like jump HSlash of Slash). However, no longer wall bounces on air counterhit.
It is possible to do crouch HSlash, JC j.Slash-HSlash, airdash j.HSlash.
Crouch HSlash: Not untechable even on counterhit.
f+HSlash: No longer bounces on counterhit.
Normal throw: Still techable, but combo is possible with very tight timing.
Stand Punch: Repeat canceling is slow, in between Slash and Isuka.
f+Kick: FRC removed or timing changed.

Rumors/fake info:
Jump HSlash is like Reload’s, with alternate command for Slash’s version.
Normal throw is like Reload’s, with guaranteed knockdown.
BGM is like X.
Both versions of Silent Force can be used at the same time.
Dust version of Tandem Top which works like X’s version. Possible in the air. Two different air versions, one green and one blue.
Possible to have Tandem Top and Secret Garden on-screen simultaneously.
Forward roll can be cancelled with throw.
f+Kick has no damage scaling.
Can combo after DAA anywhere.

AXL:

Force Break: Shiranami no Homura (reverse DP+Dust during Hachisubako).

No new moves.

No new colors.

Changed specials:
Hachisubako: FRC added? Cannot combo afterwards and does not knock down. Can no longer do Shiranami no Homura afterwards, instead it will come out automatically if Force Break version of Hachisubako succeeds.
Axl Bomber: Now flies downwards and is an overhead attack. Floor bounces when it hits. Close Slash into Bomber doesn’t work. It seems like Athena’s Phoenix Arrow from the KOF series, or T.Hawk’s Condor Dive from SF2. Not very fast at all. Maybe possible to do two loops of dash jump Dust -> Bomber? Doesn’t seem very good in a real fight. Kind of like the Phoenix Arrow or May’s Restive Rolling.
Benten Gari: FRCable for Slash version. Still no lower-body invincibility.
Raieisageki (Slash): Causes sliding state on hit.
Kokuugeki: Unknown whether it has become faster or not, but jump Dust -> Kokuugeki worked on airborne opponents.
Tenhou Seki: Damage remains unchanged. However, you can now combo stand Punch (pull back) -> HSlash Benten -> Bomber after Tenhou Seki.

Changed normals:
Stand Punch, crouch Punch and various other long-range pokes are now two hits with a vacuum property. Crouch HSlash is like the X version.
Crouch Slash now FRCable (why?).
Normal throw is somewhere between Slash and Reload version. May not be able to combo?

Аватара пользователя
Alex♪
Мудрый Каа
Сообщения: 4168
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 13:00
Карточка игрока: Xa-happy
Откуда: от туда
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 12 раз
Gender:
Контактная информация:

Сообщение Alex♪ » 03 сен 2006, 19:44

ОМГ. Чипа подняли
Честно? Я просто в ауте...
Вот ему реально ещё на телепорты добавить инвул к броскам и ударам
и скорости не много ))) то он цуко медленый чего то )))
Семми жгут просто )))

Аватара пользователя
SClaus
Новичок
Сообщения: 422
Зарегистрирован: 09 июл 2005, 01:05
Карточка игрока: S.Claus
Благодарил (а): 10 раз
Поблагодарили: 2 раза

Сообщение SClaus » 03 сен 2006, 19:54

ОМГ. Чипа подняли
А я еще на ЧИПА жаловался )))))
Как то я усвоил для себя, что с людьми, потерявшими человеческий облик, нужно драться без всяких сомнений, без жалости. Энри Дюкарт

Аватара пользователя
RoBoBOBR
insult of choice
Сообщения: 7553
Зарегистрирован: 05 июл 2005, 12:00
Карточка игрока: RoBoBOBR
Откуда: Питер
Благодарил (а): 457 раз
Поблагодарили: 1651 раз
Контактная информация:

Сообщение RoBoBOBR » 03 сен 2006, 19:56

АркСис жгёт а не Сэмми =))
-=BoOZe cRew=-

он мечтал, чтобы у всего человечества было одно ухо, в которое он мог бы нахамить

Ответить